Bevallen als je vriend niet in de buurt is

mijn man werkt in nieuwegein.. is een 3 kwartier a uurtje vanaf breda(waar wij wonen dus) maar hij zit in de detachering en gaat vanmiddag op gesprek in eindhoven voor een baan in rotterdam.... maar goed mijn man werk van 7 tot half 4 dus is vaak de spits wel voor.....

en hij heeft zowieso altijd zn telefoon aan... ik denk maar zo het valt er echt niet meteen uit (bij mij dan he) dusja

Ik moet er echt niet aan denken dat mijn vriend te laat zou zijn voor de bevalling.
Vaak is hij in de buurt van Amsterdam en wij wonen in de Haarlemmermeer dus de afstand is niet zo groot maar de file is soms wel.
Het is bij mij de eerste dus ik ga er niet vanuit dat de bevalling zo snel gaat.
Groetjes Peet

mijn man is treinmachinist....maar heeft met zijn baas geregeld dat ie vanaf mijn 38 weken alleen in de buurt op de trajecten rijdt...dus dat is goed geregeld..en het komt vast allemaal goed!!

Het kan idd gebeuren dattie te laat is, zeker met dit weer. Nog niet zo bij stil gestaan. Er wordt wel gezegd dat de weeën vaak beginnen als je partner bij je is. Je bent dan meer ontspannen. Ik vertrouw er maar op dat dat in mijn geval ook gebeurt ;-)
Enne zonntje, als je ook maar iets denkt te voelen zou ik m gewoon thuis houden..

Mijn man werkt 40-50 min van huis, en kan weg wanneer hij nodig is dus dat gaat nog wel. Evt zijn mijn ouders standby om me naar het zkh te rijden zodat Marco daar rechtstreeks heen kan.
Maar maandag a.s is het Rosenmontag en gaat hij in principe met de muziekvereniging naar Bochum achter Oberhausen. Normaal al ruim een uur rijden. Maar als ze in die optocht zitten en degene die dan geen instrument bespeelt houdt de telefoon bij zich en die hoort of voelt hem niet... pfff
Heb nog liever dat hij gewoon gaat werken dan. Maar we wachten even af hoe het hier de komende dagen gaat en wat morgen de gyn zegt. Maar fijn vind ik het niet.
Als diegene zijn tel. wel hoort moet hij eerst terug naar de auto lopen en dan nog naar huis rijden..
Vorige keer duurde mijn bevalling nog geen 6 uurtjes, dus grote kans dat het nu sneller gaat...
Gelukkig is hij tegenwoordig wel zo dat hij eerder voor mij dan voor de muziek kiest...

Gelukkig werkt mijn man redelijk in de buurt. Wij zitten meer te stressen of we op tijd in het ziekenhuis komen, aangezien mijn beide kinderen er binnen een paar uur waren. Maar goed, dan bel ik gewoon meldkamer politie voor begeleiding ;-)

Wel vervelend dat je man zo ver weg moet werken. Natuurlijk zit je nu in de stress. Ik moet er echt niet aan denken eerlijk gezegd. Kan je niet met zijn baas praten?

Terug
Bovenaan