Bevallen en publiek

Bedankt voor jullie reacties. Tja het is gewoon fijn om soms je gedachten eens te delen zonder allerlei tips and tricks. Gewoon even lekker schrijven.

Het forum voelt als even lekker ongecompliceert zwanger zijn zonder de meningen van anderen die niet in hetzelfde schuitje zitten.

Lastig hoor. Bij mijn vorige bevalling kwamen mijn ouders geloof ik om een uur of 14/15 terwijl ik om 11 uur was bevallen. Ik ben dol op ze, maar dat beviel me heel goed!!
Eerst lekker rustig met zijn drietjes, want het is echt een wonder waar je niet vanaf kunt blijven. (+ hechten, douchen etc etc).
Zij waren de eersten en dat ga ik de volgende keer weer zo doen. Ik vond het wel heel fijn om ze al eerder te bellen. Geloof me, na een paar uur is snel genoeg.

Jouw vorige bericht heb ik ook gelezen, maar volgens mij is het gewoon een kwestie van grenzen stellen. Doen waar jij je goed bij voelt. Laat je niets opdringen, zeker in deze tijd niet. En wanneer andere mensen er moeilijk over doen, dan is dat hun probleem. Zelf wil ik zo weinig mogelijk mensen er bij hebben. Lig er toch op mijn onvoordeligst bij, dan heb ik geen trek in publiek. Succes!

Terug
Bovenaan