Bevallen in 2017?

<p style="text-align: left;">Oh lekker zo snel naar huis. Wij mochten 5 dagen blijven, maar op zich was dat ook 5 dagen fulltime kraamhulp dus ook wel fijn.</p>
<p style="text-align: left;">Ze is met 39 weken en 2 dagen gekomen en was er ook wel klaar voor (12u voor de geplande kz braken mijn vliezen). Nu is ze 53.8cm en 4086gr :) En jouw mannetje?</p>
<p style="text-align: left;">Ze krijgt bv op verzoek en begint er enigszins een ritme in te krijgen. Dat ik dat typ is vast vragen om ellende vannacht haha. Hoe gaat dat bij jou?</p>
<p style="text-align: left;">9 dagen scheelt echt heel weinig. Leuk hoor :)</p>

Noah is nu 50.5 cm en 3505 kg.

Hij krijgt flesvoeding. Nu 6 voedingen per dag. Alleen de nachten gaan wat minder. Soms meldt hij zich al om de 2 uur.

Ja de kraamzorg was fijn maar zeker bij een keizersnede.

Ik hoop voor je dat de nacht is meegevallen!

Gefeliciteerd allemaal!

8 februari 2017 ben ik bevallen van een gezonde dochter. Haar naam is Marina ze was 3980 gram en 51,1/2 cm lang.

Lijkt me leuk ervaringen te delen ze is mn eerste kindje.

Groetjes Mellany

Hoi Denise,

ja alles gaat goed ze is gelukkig goed gezond, ze groeit ook goed! Ik ben met 39,1 bevallen. Het was een keizersnede, gepland omdat ze in een stuit lag eigenlijk de gehele zwangerschap dis kon me goed voorbereiden.

ik vloei nogsteeds, heel veel.. terwijl dat eigenlijk niet hoeft na een keizersnede omdat ze alles goed schoonspoelen erna. Ben ervoor bij de ha geweest. Als ik volgende week nog steeds vloei gaan ze het Mn baarmoeder schoonspoelen.. ik ben zon geval van die paar % die iets overkomt Hah.. net 26,4 ook een operatie gehad toen hebben ze Mn galblaas verwijdert.. heftige operatie maar gelukkig ook goed gegaan.

Groetjes

Nou dat is wel heftig dan!

Kun je wel een beetje genieten van de kleine dan?

Ik heb zelf gevloeid totdat ik de eerste stopweek van de pil weer had.

Gister hier de eerste spuitjes gehad. Dat was wel heavy. Wat een verdriet zeg. Jij ook al de spuitjes gehad?

Geef jij trouwens fles of borstvoeding?

Ja dat wel, de zwangerschap was buiten de klachten van de galblaas ook erg fijn. Ik ben benieuwd misschien vloei ik wel lang.. ik hoop het maar anders moet ik weer onder narcose.

Borstvoeding heb ik geprobeerd maar dat lukte niet. Nu geef ik flesvoeding en ze reageert er goed op qua groei etc.

De prikjes heeft ze al gehad toen ze 8 weken was vond het ook erg heftig had zelf tranen in Mn ogen haha. 8 mei krijgt ze haar volgende prikje.

Ben je direct met flesvoeding gestart of eerst borstvoeding geprobeerd?

Groetjes

Terug
Bovenaan