bevallen in augustus/ september?

Ook ik ben bevallen op 20-08-2008 van een gezonde dochter Jasmijn. Onze tweede dochter. Fiene die volgende week 2 jaar wordt.
Het is ook een heerlijke lachebekkie en kletst graag. Ze weegt nu zo'n 5500 gram en is 60 cm lang.
Bevalling was ook top gegaan (binnen 2,5 uur en lekker thuis) en een heerlijke kraamweek. Kortom we hebben er weer een topper bij.
Morgen gaan wij voor het eerst zwemmen met Jasmijn erbij. Ben benieuwd.. Het badje of tummytub vindt ze sinds anderhalve week niks meer, maar vandaag gedouched en dat vond ze wel prima.. We wachten af.
Gr. Mamajo.

Hoi mama's,

Ik ben op 15 augustus van een zoon.   Hij is nu 11 weken (en 1 dag) Hij doet het erg goed op zijn flesjes. Bij zijn geboorte 3440 gram en 50 cm en een maand geleden al 5450 gram en 59 cm!!   Donderdag weer naar het consultatiebureau, ben erg benieuwd... I

Hallo
Ik ben op 3sept. bevallen, 3de keizersnede, 3de jochie.
We hebben geen kraamtijd gehad maar zijn er allebei weer bovenop...
Een week oud en m'n beebje werd geopereerd, hij kreeg een stoma voor ongeveer een half jaar.u zijn we eraan gewend en heeft ie nergens last van.
Ikzelf loop meer te klungelen...s ochtends de ks en s avonds weer in de ok ik voelde me niet goed en had inwendige bloedingen. M'n baarmoeder en eierstokken zijn verwijderd. Na 2weken had ik ernstige darmklachten, ze waren verkleefd ik had erg last van lucht.
Toen maagklachten vandaag weer zo'n zeer pijnlijke maagpijnaanval...
M'n buik is nog vrij opgezet, de kilo's zijn allang weg.

M'n kleintje doet t goed. Hij had n geb. gewicht v 3160. Door z'n darmprobleem/operatie tijd nix gegeten. Vorige maand 3650gr Nu schat ik hem 4500. Volgende week naar de kinderarts. Hij krijgt fv   op verzoek=6 a 7 keer 175/180ml (5,5 schep 165water)
Hij maakt geluidjes en zwaait veel met z'n armen als ie wakker is. Hij gilt heel hard als ie honger heeft...

groetjes,Priscilla

Hallo mama's,

Misschien een rare vraag in dit topic, maar het komt voor mij wel goed uit.
Zo  bereik ik namelijk veel mam's die in augustus bevallen zijn.
Ik verzamel nl geboortekaartjes.
Ik verzamel ze in alle soorten, maten, jongens, meisjes, jaartallen: het maakt niet uit.
Maar uit augustus heb ik er nog maar 1 (van Raaf, bedankt nog Saskia!)
Dus als er misschien mama's zijn die dit lezen en heb je nog een kaartje liggen, zou ik er dan 1 mogen hebben?

Mijn emailadres is     manda.vanbeek@yahoo.com

Alvast erg bedankt.

Groetjes Manda

Leuk zo snel zoveel reacties te krijgen, Ynke onze dochter is inmiddels 9 weken oud (29-08-2008) en en is van 2380 gram en 46 cm  in 9 weekjes gegroeid naar4600 gram en 56 cm, vandaag de controles gehad in ziekenhuis en alles gaat goed! Behalve dan de misselijkheid naar iedere fles, we hebben nu Nutriton gekregen om fles op te voeden@ heeft iemand hier nog ervaring mee ? daarnaast is Ynke een kleine vrolijke meid welke heel lief is en eigenlijk nooit huilt, slaapt de nacht door.

Hoi!

Amy is geboren op 5 augustus en is nu een lekkere gezonde baby met wie vrijwel alles heel soepel gaat. Hebben wel wat toestanden gehad met het niet alleen kunnen liggen en heel veel huilen wat we opgelost hebben met inbakeren en met de bv wat eerst niet lukte, daarna wel maar met tepelhoedje en sinds  3  weken weer  zonder.    Bevalling was wel dramatisch. 1,5 uur persen, toch maar naar t ziekenhuis, daar nog 2 uur bezig geweest met persen en toen toch maar de pomp... (arts kon niet kiezen of t de pomp of een keizersnede moest worden...)

Marian

Celeste is op 4 augustus geboren - precis 3 maanden geleden dus. Zij was toen 52 cm en 3945 gr. Vlg weer naar de CB maar ik denk dat zij nu ong 6 kg zwaar is en 62-63 cm.
Zij is op de uitgerekende datum geboren en dat was heel onverwacht - ik had gedacht dat ik zeker 2 weken langer hadden moeten gaan maar mooi niet... 28 uur weeen gingen er vooraf en na 2 1/2 uur persen kwaam eindelijk de vacuumpump ten hulp schieten. Volledig BV en het gaat tot nu toe goed. Wel last van krampjes omdat zij te veel lucht binnenslikt. Met 5 weken haar eerste bewuste glimlach en met 1 week doorslapen ( min. 6 uur - inmiddels vaak 8 uur). Wij dooen babymassage en sinds kort babyzwemmen - erg leuk.

Betr. Geboortekaarten - ik heb toch ook een naar jou gestuurd????

Mor 74

Hoi!
ik ben op 18 september bevallen van een zoon, Finn, nu dus bijna 7 weken geleden (a.s. donderdag). Hij was bij de geboorte 4290 gram. Na een week is hij opgemeten door de kraamhulp en bleek 57 cm! Een reusje dus. Bij het eerste bezoek aan het CB was hij 5300 gram en 60 cm. Inmiddels zijn we weer 3 weken verder en hij is waarschijnlijk al weer flink gegroeid (de puckababy piep past nu al niet meer! en alle leuke kleertjes van maat 56 kunnen ook de kast al weer in...). Zijn wiegje is hij ook al bijna uitgegroeid.... (nog een paar centimeter en hij ligt klem, haha)
Groetjes, Brenda

Terug
Bovenaan