Bevallen in de zomer

Ik vind het heerlijk dat ik me geen zorgen hoef te maken om de kou met de kleine. Lekker warm buiten, dan is de overgang niet zo groot.

Of mijn baas zo blij is met mijn zwangerschapsverlof? Ik en mijn collega's baalde afgelopen zomer al van het tekort aan vervanging tijdens de vakantieperiode. Dit jaar zouden we het helemaal anders doen.
Nou in dit geval.......totaal anders denk ik........maar daar heb ik geen last van!

Wel een goede timing dus he Juli!!

Ik ben ook wel blij met juli... wij wonen tegenover een schoolplein en zo heb ik geen last van schreeuwende kinderen tijdens mijn kraamslaapjes!

Hoop alleen niet dat we een vroege hittegolf hebben... De laatste jaren vaak al in mei en juni! En dan met mijn dikke buik de warme trein in naar mijn werk... pfff nog even niet aan denken...

En ja... vervanging... ik heb een éénpitsfunctie die lastig te vervangen is! Dus mijn baas heeft een klein probleempje straks... Nou ja, dan komen ze erachter hoe onmisbaar ik ben :)

Hallo meiden!

Ik ben eind juli uitgerekend, 22e. Ik ben er heel blij mee! Je kan dan lekker snel met de kleine wandelen (ook goed voor ons!) en eventueel lekker in de tuin zitten......ik ben dolgelukkig met de zomer!

Ik werk in de zorg, verpleeghuis voor dementerende ouderen....ik heb een groep van 7 mensen. Het meest van de dag ben je alleen en sta je dus ook alleen alle 7 te verzorgen. Dat is zwaar. Ik hoorde dat je vanaf 3 maanden geen nachtdiensten meer hoeft te draaien en daar ben ik heel blij om want dan sta je alleen op 28 mensen en dat is heel veel! Mensen lopen om, bedden die verschoont moeten worden, misschien agressie en ik slaap zo slecht als ik de volgende dag thuis kom......

Hoe hebben jullie dit?

Ik ben heel blij met juli, maar vind het ook spannend! Ons zoontje is van eind januari en het sneeuwde een paar dagen na de bevalling, dat had wel iets.

Ik heb het nogal snel warm, dat is iets waar ik wel een beetje tegenop zie, die warmte...(soms benauwd/duidelig)

Ik werk in de zorg en ga er 6 weken van te voren uit en plak er nog 1 week zomervakantie voor aan dat betekent dat ik rond 15 mei al met verlof ga. Dan is het voor die tijd hopelijk nog goed te doen. Na m'n verlof plak ik er ook nog 2 weken zomervakantie aan vast.

Bij ons werk krijgen we het ook altijd maar net rond, ben een flexibelle kracht, dat zullen ze missen. Maar dat is hun probleem, niet de mijne! Ze zullen een invalkracht nodig zijn, ik heb samen met iemand anders het grootste contract van ons team, onmisbaar! :)

Liefs grote broer

Ps Mijn man werkt in het onderwijs, hij is blij dat hij weinig hoeft te missen en we er ook samen zijn voor ons zoontje. Die zal ook moeten wennen, kunnen we het samen doen!

Hee meiden!

Ik ben ook zoooo blij met de zomer :D het lijkt me echt prettig om al snel met de kleine naar buiten te kunnen. En vriendlief heeft dan ook de mogelijkheid om meer vrij te nemen ivm zijn vakantie! Heuuuj....ik zeg lang leve de zomer!!

Liefs

ja, alleen zo'n rompertje aan, dat is wel heel erg cute!!

Heerlijk die zomer. Ik ben alleen ZZP-er, zelfstandige en moet een soort zwangerschapsuitkering aanvragen voor mijn verlof. Gelukkig is die er nu. Bij mijn eerste niet en toen had ik gewoon vier maanden geen inkomen.
Ik geef cursussen en het seizoen loopt tot in mei, dus hopelijk ga ik het allemaal volhouden!! Gelukkig begint het dan pas weer in september, dus dan heb ik alle tijd!!

liefs

Terug
Bovenaan