Bevallen in de zomer

`K vind het eigenlijk maar niks... hihi

Bevallen in de zomervakantie met 2 kindjes er om heen en natuurlijk dan weer hittegolf op hittegolf net als met de eerste..

Maja t heeft òòk voordelen lekker met de wagen naar buiten tegen die tijd!

We zullen zien!

xxx

Mijn dochter is ook midden in een hittegolf geboren, ik heb het in ieder geval niet koud gehad tijdens de bevalling :) Daarna was het heerlijk, lekker veel naar buiten, op terrasjes zitten en naar het strand, echt een toptijd! Kijk uit naar weer een zomerbaby!

hoihoi

Hier heb ik al een zomerkindje die is op 15 juli geboren... en toen vond ik het ook warm genoeg op te bevalllen was erg benauwd weer... bah... maar verder heeft wel zijn voordelen, lekker genieten van het weer en zo... nu weer een zomerkindje en wel op 21 juli.... dus hebben we wel goed uitgerekend ;-s... Je hebt wel lekker lang vakantie haha... en we hebben ook nog een verbouwing voor de deur staan volgend jaar... we zullen het zien!

Ik vind na een oktober en november kindje, een juli kindje wel Heeeel leuk!!! Heb een eigen schoonheidssalon, dus in de grote vakantie is het normaal wat rustiger, dus dat komt heel mooi uit!!! Ik kijk enorm uit naar ons zomerkindje!

Super..... bevallen in de zomer. Ik heb het geluk dat al mijn kids in warme periodes geboren zijn.
Mijn oudste in juli de tweede september de derde april en ons laatste weer in juli. Dus helemaal goed uitgestippeld...

Terug
Bovenaan