Bevallen in deze situatie?

@liez hier geldt de regel van max 1 persoon bij een thuisbevalling ook. Dit omdat de verloskundige zo min mogelijk risico wil lopen door niet met veel mensen in contact te komen. Partners mogen ook al niet meer mee naar de controles daarom. 

Ik ben nu 33 weken zwanger dus ongeveer 7 weekjes nog.
Moet eerlijk zeggen dat ik er best veel stress van heb .tot nu toe mag ij niet in het ziekenhuis hier meer bevallen maar 1tje een half uur rijden van mijn huis .
Daar is alles had toe verplaatst.  Voor poliklinische  bevallingen .
Vraag me af voorhoelang  dat nog is.
Dit word mijn 2e bevalling en moet zeggen heb er heel veel angst voor. Omdat ik best ben geschrokken voor mijn eerste bevalling.
Wil denk ik toch graag een ruggeprik maar ook dar is nog maar de vraag of dat kan .
Ook ben ik mijn opa afgelopen weekend verloren  aan dat rot virus.  En dat maakt de angst nog groter dat ik bang ben het zelf op te lopen. Je bent immers na je bevalling een stuk zwakker. En wat als je het daar oploopt .
Vind het lastig allemaal en hoop eigenlijk snel op de piek zodat ik over een aantal weken een stuk rustiger kan bevallen 

Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm 2x keizersnee en veel bloedverlies in vorige zwangerschappen. Vind het nu wel lastig. Ik moet nog 4 weken. Kraamtijd maak ik me niet zo druk om maar hoop wel dat de rest goed verloopt.

Gister de VK telefonisch gesproken en de situatie nu in Haarlem is nog ok, maar of dat ook over een paar weken het geval is!? Ben nu 36,5 week zwanger en ben nog een beetje in dubio. Het liefst zou ik in het ziekenhuis willen bevallen. Gezien mijn eerste bevalling medisch was. Maar ja met kans op besmetting en chaos, probeer ik het eerst liever thuis. Ik heb iig alles in huis voor een thuisbevalling. Bij de VK schemerde een thuisbevalling als voorkeur ook een beetje door. 
succes allemaal! 

Ik ben de 22e maart bevallen, in het ziekenhuis na inleiding, althans ik bleek al zo ver dat ik doorgeleid kon worden. Er was dus meteen plek voor breken vliezen en starten weeenopwekkers. Er was bijna niemand aanwezig op de verloskamers, althans weinig cliënten en ze waren dus gewoon open. 

succes en sterkte met de bevalling in deze gekke tijden. Ik mis nu vooral kraambezoek...

Terug
Bovenaan