zie dat je je keus al hebt gemaakt, is zou ook voor deze keuze zijn gegaan. Net als wat al werd gezegd lijkt het een beetje op het kraamhotel wat je in nederland vind. Heb ook berichten gehoord van mensen die besluiten er helemaal niemand bij te nemen, en het gewoon zelf te doen. Dat lijkt me helemaal niks, pf het word mijn 6e maar om nu te zeggen dat ik zo ervaren ben dat ik het helemaal alleen wil doen. Ik had wel graag thuisbevallen, maar moet op medische indicatie naar het ziekenhuis. 1 van mijn kinderen is thuis geboren, de rest in het ziekenhuis.
Enneh... het is niet per definitie zo dat een volgende bevalling makkelijker gaat als je 1e goed ging hoor.... Op zich heb ik hele makkelijke bevallingen, maar mijn 1e was het makkelijkst (van een tweeling nog wel) en mijn 4e was voor mij echt het zwaarst.
Enneh... het is niet per definitie zo dat een volgende bevalling makkelijker gaat als je 1e goed ging hoor.... Op zich heb ik hele makkelijke bevallingen, maar mijn 1e was het makkelijkst (van een tweeling nog wel) en mijn 4e was voor mij echt het zwaarst.