Bevallen in juni??

Heey

Celeno is geboren op 15 juni, 6 wk en een dag te vroeg, ik was 28 juli uitgerekend.
Bij de geboorte was hij 2375 en 46 cm en nu ongeveer 7kilo en 62 cm.
Hij heeft dus een flinke inhaalslag gemaakt!
Hij kan nu zo heerlijk geluiden maken en schaterlachen.
Sinds kort heeft hij ook door dat hij kan gillen, maar dan als hij blij is.
Ook kan hij van buik naar rug draaien(andersom niet terwijl dat makkelijker is).
Het gaat dus allemaal prima met onze kleine man!

xx

Hmm   weet eigenlijk niet of ik hier wel echt thuishoor.
Fenna is van 19 juni. Ze is  8 weken te vroeg geboren. Ze woog bij de geboorte 1500 gram en had,  bovenop haar vroeggeboorte,  ook nog eens een groeiachterstand. Ze weegt nu 5 kilo en is 58 cm lang. Ik vind het heel wat, maar vergeleken bij jullie is ze maar een pukkie. Ze lacht al een maand of 2, maakt veel geluidjes, kletst ook terug. En ze draait sinds  2 weken van buik naar rug.  Officieel moet ik haar leeftijd bij alles corrigeren om een goed beeld te krijgen.Eigenlijk is ze dus pas 2,5 maand.

Thx! Ja het is een mooie jongen en hij vindt het bad helemaal geweldig!
Wordt nu iedere keer een waterballet, het lijkt wel of hij aan het zwemmen is hahahahah

xx

@patries81: Wat een schatje.Die kleine van ons vindt het bad ook helemaal geweldig.

Wat leuk om te lezen dat de meeste al om kunnen draaien. Salin heeft  2mnd terug een paar keer van haar buik op haar rug gedraaid, maar op dit moment doet ze geen van beide.
Ze begint wel steeds meer haar onderlichaam te  "kantelen"als ze op haar rug ligt.
Dus het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voor ze zich om draait.
Ze vindt het wel leuk om te gaan zitten als ik dr handjes vast houd en ze probeert dan ook te staan, wat meestal wel lukt.

Groetjes Petra  

@j_u_f: Salin is van 17juni. Mooi optijd geboren. Ze weegt nu ff ruim 5kilo en is 60,5cm lang. Dus ook niet zo groot, terwijl ze dus ouder is dan Fenna. Gaat alles goed met haar? Ze woog wel heel weinig, maar als ze nu al op de 5kg zit lijkt ze het uitstekend te doen.Gr.Petra

Hoi,

Ik ben bevallen van onze zoon Tom op 9 juni om 11 uur in de ochtend..hij was er binnen 3 uur dus een snelle en soepele bevallig..hij woog 6 pond en waas ong 51 cm lang...

En hij is nu inmiddels alweer 5 maanden het gaat zooooooooooooooooooooo hard..

Liefs Iris moeder van Sem(3) en Tom (5 mnd)

Terug
Bovenaan