Bevallen met streptokokkeninfectie

Wie heeft er ervaring met streptokokkeninfectie en bevallen. Ik ben nu 25 weken en heb hier nu een antibioticakuur voor gekregen. Bij 35 weken moeten ze weer nieuwe kweekjes hebben. Nu weet ik al jaren dat ik de bacterie draag, maar had gehoopt dat het gewoon in rust zou blijven. De kans dat ik thuis kan bevallen zijn ongeveer 10%? Volgens de huisarts is er nog een klein kansje maar afdeling gyneacologie zegt dat ik 4 uur voor de bevalling anti-biotica moet hebben en de bevalling ingeleid zal worden. Mocht er veel streptokokken zijn, willen ze eventueel voor een keizersnee gaan heb ik begrepen. Ik blijf tot de 35 weken wel onder controle bij de huisarts, maar krijg een beetje tegenstrijdige berichten. Ik hoor graag wat ervaringen.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn tante wel. NEEM GEEN RISICO'S! Ik ben erg van thuisbevallen en zie niet zo gauw beren op de weg. Maar mijn tante heeft haar 1e kindje eraan verloren. Een gewoon gezond kindje, alleen door de streptokokkken, 4 dagen na de geboorte overleden. De tweede is vaginaal geboren in het ziekenhuis (ik neem aan met antibiotica) en de derde is via een keizersnede gekomen.

Succes!
 
Ik zou het afwachten tot de 35 weken kweekjes bekend zijn. Dan weet je ook hoe het er voor staat en wat je het beste kunt doen. Ik zou in elk geval geen risico nemen.
 
Ik zou ook geen risico nemen, ik ben in het verleden een kindje verloren aan een infectie, en niet de streptokokken, maar hij was wel heel heftig, kindje is te vroeg geboren maar ook als hij later was geboren had hij het ook niet overleefd. Neem geen risico en doe wat ze in het ziekenhuis zeggen. Ik heb inmiddels een kindje en dat is allemaal goed gegaan maar ben wel ingeleid in het ziekenhuis (zonder antibiotica, maar ik had op dat moment geen infectie)

Succes
 
hoi supertje,