Bevallen met streptokokkeninfectie

@Zeevang als het goed is doen ze met de 27 weken een urine en vaginaal kweek maken. Je blijft altijd dragen van de bacterie maar het kan ook zijn dat ie in "rust" is. Ik zou het in ieder geval goed in de gaten houden. Bij mij is de kweek met 24 weken gebeurd omdat mijn bloed niet in orde was. Bacterie is nu bij mij actief en ik heb nu ook een kuur anti-biotica gekregen. Denk dat ze net als bij mij en monemiekje geen risico's nemen. En anders zou ik er zelf om vragen.

@monemiekje, moet jij al ver voor de bevalling opgenomen worden? En krijg jij eerst ook tabletten en dan in het ziekenhuis een infuus? Hebben ze het bij jou ook over inleiden gehad met ongeveer 37 weken? Sorry voor alle vragen hoor maar er zijn er niet zo heel veel die er ervaring mee hebben.

 
Vanwege voorgaande ervaring met onze zoon kijken wij niet te ver vooruit. Voor zover nu weet ik alleen dat ik aan het infuus moet. Ik ben rond de 12 weken getest en toen was het virus niet actief. Volgende week weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ik zal haar dan eens vragen hoe het precies werkt.
 
Terug
Bovenaan