Bevallen na 17,4 weken. Even mijn verhaal kwijt...

Lieve allemaal,

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties!!
Je moest eens weten wat voor soort reacties ik al heb gekregen. Natuurlijk zijn alle reacties goed bedoeld, want dit gun je je ergste vijand niet.. maar soms is het best even slikken.  
Het is pijnlijk als mensen deze  gebeurtenis omschrijven als 'gewone miskraam'.. Zo voelt het namelijk niet en ik spreek uit ervaring. Zes jaar geleden heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap.
Dit keer was het ten eerste totaal onverwacht ('s morgens nog een schitterende echo) en ten tweede heb ik een normale bevalling gehad. Mijn lichaam reageert bovendien ook nog eens als na een voldragen zwangerschap. Mijn borsten lopen leeg en ook vloei ik nog steeds. Dus als ik mijn gedachten al even kan verzetten, herinnert mijn lichaam me wel weer aan alles..
Daarom is het zo fijn dat jullie mijn verdriet erkennen.
Dinsdag hebben we ons meisje in de duinen begraven. We hebben het met zijn tweetjes gedaan en het was heel mooi.
Nu is het echte leven weer begonnen en dat is maar goed ook. Als ik de kinders niet naar school zou hoeven brengen dan zou ik denk ik de hele dag in bed liggen huilen. Al met al redden we ons wel en richten ons vooral op wat we wel hebben en de toekomst.
Dit is mijn laatste berichtje hier, wie weet zie ik jullie op een ander tijdstip weer op het forum..

Ik hoop het..

Nogmaals dank en succes de tweede helft van jullie zwangerschap. Geniet ervan, ik blijf jullie volgen hoor.

Liefs, Femke

Lieve Femke,

sorry dat ik wat laat reageer, maar ben al even niet geweest.

Kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen. Heb vorig jaar 9 januari ons kindje *Angel verloren, met de zelfde duur zwangerschap.

Ik vind het erg goed hoe je ermee omgaat. verwerken met je gezin, jullie kindje een plaatsje geven en proberen (hoe ontzettend moeilijk ook) je leven weer op te pakken.

je lichaam laat nog even van zich horen,maar hoop voor je dat je snel verder kunt. jullie kindje blijft altijd bij jullie en is altijd onderdeel van jullie gezin.

Heel veel sterkte gewenst voor jou maar natuurlijk ook voor je man en kinderen.

Liefs Sylvia

Bij mij gaven ze gelijk pilletjes zodat de borstvoeding niet op gang zou komen. Dit heb ik heel fijn gevonden omdat het lichamelijk anders nog zwaarder zou worden. Kunnen ze dat bij jou ook niet doen?
Het vloeien kan wel een paar weken duren hoor. Ik wil je niet bang maken maar ik had dat toen namelijk niet verwacht.

Wat goed dat jullie het zo hebben kunnen doen. In de duinen begraven. Mooi hoor. En ook fijn dat je toch een plekje hebt om naar toe te gaan, mocht je dit willen.

Terug
Bovenaan