Bevallen na de uitgerekende datum?

Hoi allemaal,

Inmiddels al ben ik 40 weken en 2 dagen zwanger.
Wat duurt het wachten lang!!!
Hoeveel dagen waren jullie over je uitgerekende datum voor je beviel?
Ik merk ook dat de spanning voor de bevalling enorm stijgt.... Ik heb er zin in om onze kleine te ontmoeten maar ik vraag me ook af of ik dit wel kan, of het "past" en of ik goed kan omgaan met de pijn.

Iemand die haar ervaringen wil delen?

11 dagen.
Uiteindelijk ingeleid.
Was best prima, maar bevallen is niet perse een pretje.. maar dat komt vast goed!

Hier de eerste 12 dagen na de uitgerekende datum. Inleiding stond gepland, deze heb ik uiteindelijk niet nodig gehad. Nu in verwachting van ons tweede kindje en vandaag precies 40 weken. Ben benieuwd hoe lang ik deze keer moet wachten…

En over de bevalling, jij kan dit!

40+5 bevallen! Ook al was het echt een hele pittige bevalling, je komt er doorheen, het gaat voorbij. Denk maar zo, het kindje is in jouw buik gegroeid, je hebt het gemaakt, dus je kunt het ook baren, op welke manier dan ook! Komt goed :)

Ik ben 11 dagen na de uitgerekende datum bevallen. Ik werd gestript en had de inleiding al staan. Gelukkig is het na het strippen op gang gekomen. En het bevallen is zo voor iedereen, maar iedereen lukt het wel! Dus bij jou vast ook. Succes met de laatste lootjes ☺️

Precies 41 weken!
Wist je dat de helft van de vrouwen ná de uitgerekende datum bevalt?
Maar die nieuwsgierigheid is niet te doen inderdaad!
Succes met de laatste loodjes!

40+3 braken de vliezen, 40+4 is mijn zoontje geboren. 40+3 heb ik nog geklaagd bij de gynaecoloog dat er niks op wees dat de bevalling eraan zat te komen en ik wel klaar was met zwanger zijn, en op de terugweg in de auto braken de vliezen dus, haha, konden we gelijk terug (ivm stuitligging moest de bevalling vanaf het begin in het ziekenhuis). 

Terug
Bovenaan