bevallen op een bijzondere datum

mijn oudste zoontje is geboren op 25-07-2004
niet heel bijzonder maar wat zijn broertje deed wel
die is namelijk precies 18 maanden later geboren op 25-01-2006
terwijl ik al op 10-01-2006 uitgerekend was
hij wilde het gewoon zo denk ik dan maar
dus als de jongste jarig is moet de oudste nog precies een half jaar wachten en omgekeerd

groetjes claudia

Heej,
Heel de zwangerschap volgehouden dat ik niet op de verjaardag van mij zusje ging bevallen(02-12-2006) ook volgehouden dat ik op mn schoonzusje haar verjaardag zal bevallen (03-12-2006)
En ja hoor, 02-12-2006 is bevalling begonnen, en 03-12-2006 ben ik bevallen van een gezonde zoon van Dani Jaedon inmiddels alweer 16maanden!
Onze 2e word in eind augustus verwacht en de datum 20-08-2008 zal een mooie datum zijn ivm *4jaar relatie op die datum*en op die datum wilde we gaan trouwen.. Maar dat zal niet gaan als ik hoogzwanger ben dus vandaar zal dit wel erg leuk zijn

liefs,
Manuela

www.djukkiej.beebiesite.nl
www.ukkiejunior.beebiesite.nl

Onze oudste is geboren op 05-07-04, niet een bijzondere datum. Maar precies 1 jaar later werd ook op 05-07 zijn eerste nichtje geboren! Twee kleinkinderen in de familie en allebei op dezelfde datum! Dat noem ik nog eens toevallig!

Ik ben uitgerkend op 15 juni 2008!! Dan ist vaderdag hihi ik zeg al tegen mn vriend je zult niet ieder jaar zo'n vaderdag cadeau krijgen hihihi

Liefs X Manon

Hallo!
Ik ben uitgerekend op mijn eigen verjaardag!!!!
In eerste instantie dachten wij volgens de kalender de 24e oktober, maar de echo wees uit dat we toch iets minder ver waren. De uitgerekende datum bleek toch de 29 oktober.
Ik weet dat het percentage dat op de uitgerekende datum geboren wordt heel laag is en ik dacht eerst "ow nee he?" maar nu lijkt het me helemaal geweldig als het gebeurt!

Hallo!
Ik ben uitgerekend op mijn eigen verjaardag!!!!
In eerste instantie dachten wij volgens de kalender de 24e oktober, maar de echo wees uit dat we toch iets minder ver waren. De uitgerekende datum bleek toch de 29 oktober.
Ik weet dat het percentage dat op de uitgerekende datum geboren wordt heel laag is en ik dacht eerst "ow nee he?" maar nu lijkt het me helemaal geweldig als het gebeurt!

Terug
Bovenaan