Bevallen: thuis of ziekenhuis?

Hier ook medische indicatie, meerdere zelfs, dus geen keuze. Vind het wel een beetje jammer, merkte de vorige x dat ik me, ondanks vreselijk heftige bevalling dat ik me erg aangepast en vooral niet lastig gedroeg. Normaal geen problemen met assertiviteit, maar daar dus wel ineens...Het was erg druk op dat moment met bevallingen waardoor ik me een soort onzichtbaar maakte terwijl ik best heel onzeker en bang was over t verloop van de bevalling zijn we eigenlijk tot de geboorte alleen geweest. Hierdoor heb ik nu een aantal zaken op papier gezet die ik deze x anders wil. Ik miste erg een stukje geruststelling...

Maar goed, wellicht was dit ook een samenloop van omstandigheden en hoeft het de volgende x helemaal niet zo te gaan, ik zorg iig dat ik hierover gesproken heb vtv met de gyn en/ of verpleegkundige van de verloskamers...
 
Wij gaan naar het ziekenhuis. Wil toch graag in de wetenschap zijn dat alles bij de hand is mocht er iets zijn. Misschien dat ik bij een tweede weet van hoed en de rand en dan toch liever thuis beval - we shall see. Wil nog wel een keer in het ziekenhuis gaan kijken hoe die kamers eruit zien enzo, maar zal best in orde zijn ;-)

Heb er al super zin in! Ben zo benieuwd naar die kleine!!! x
 
Leuk hè Suzanne? Ook wij gaan binnenkort kijken in het ziekenhuis (Nieuwegein) hoe de verlosafdeling eruit ziet. Ik kan ook bijna niet wachten tot het november is.Zo spannend en zo heerlijk om dan eindelijk echt kennis te mogen maken met 't kleine hummeltje.

 
Hé Melian,

Wat grappig.. Wij gaan ook naar het Antonius! Dat is bij ons zo goed als om de hoek.
Toevallig hebben wij zaterdag de rondleiding gehad over de verlos- en kraamsuites. Zit jij ook bij Alnatal?
Wij gaan er vanavond weer naartoe, want dan hebben we een avond over bevallen.

En meiden, bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Marieke
 
Hey Marieke,

Dat is inderdaad toevallig! Wij zitten voor de zwangerschapsbegeleiding niet bij Alnatal, maar bij een verloskundigenpraktijk in Vleuten. Ik wil alleen wel graag bevallen in het verloscentrum van Alnatal. Had jij er een goed gevoel bij?

Lekker dat het bij jullie om de hoek zit. Voor ons is het twintig minuutjes rijden. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan :)

Melian
 
Hoi,

ik wil wel graag thuis bevallen, maar mocht het zo zijn dat het er niet in zit, dan is het ziekenhuis de 2e optie. ik ga eerdaags denk ik ook maar even kijken bij de verloskamers...
 
Terug
Bovenaan