Hier ook medische indicatie, meerdere zelfs, dus geen keuze. Vind het wel een beetje jammer, merkte de vorige x dat ik me, ondanks vreselijk heftige bevalling dat ik me erg aangepast en vooral niet lastig gedroeg. Normaal geen problemen met assertiviteit, maar daar dus wel ineens...Het was erg druk op dat moment met bevallingen waardoor ik me een soort onzichtbaar maakte terwijl ik best heel onzeker en bang was over t verloop van de bevalling zijn we eigenlijk tot de geboorte alleen geweest. Hierdoor heb ik nu een aantal zaken op papier gezet die ik deze x anders wil. Ik miste erg een stukje geruststelling...
Maar goed, wellicht was dit ook een samenloop van omstandigheden en hoeft het de volgende x helemaal niet zo te gaan, ik zorg iig dat ik hierover gesproken heb vtv met de gyn en/ of verpleegkundige van de verloskamers...
Maar goed, wellicht was dit ook een samenloop van omstandigheden en hoeft het de volgende x helemaal niet zo te gaan, ik zorg iig dat ik hierover gesproken heb vtv met de gyn en/ of verpleegkundige van de verloskamers...