bevallen? zie je er tegenop of niet

@ MJ ik heb ook niks gevoeld van de knip en het hechten maar het idee daar te knippen en hechten vond en vind ik nog steeds niks haha.
Maar goed het is niets in wat je ervoor terug krijgt hoor......zo zie ik het dan ook weer wel!

Het wordt mijn eerste bevalling en dat voelt wel spannend. Maar vooral tegen die tijd zal ik vast blij zijn dat het zover is! :)

Hebben jullie ook voorkeur voor een bevalhouding (bad, bed, baarkruk, etc)

Ik heb nu 2 bevalling mee gemaakt,en bevallen zal niet mijn hobby worden maar zie er echt niet tegen op!
Heb over het algemeen fijne bevallingen gehad, mijn dochtertje was helemaal een makkie, denk dat ik een uur vlinke weeen heb gehad en na 1 keer persen was ze er! En na de tijd gelukkig geen last gehad van naweeen!

Elke bevalling is weer anders, dus je druk gaan maken heeft gewoon geen zin.

Groetjes Anne

Mijn 1e zwangerschap en merk nu dat de bevalling mij steeds meer bezig gaat houden, tijd gaat inene zo hard! In het begin heb ik mij gek laten maken door enge verhalen uit tijdschriften, half doodbloeden, uitscheuren en incontinentie... maar die lees ik dan ook niet meer, de fijne ervaringen zullen ze nooit plaatsen denk ik dan maar. In januari start mijn cursus samen bevallen en hoop wat meer wegwijs te worden samen met mijn medecursisten.
Denk wel dat ik een ruggeprik wil...

Kaat

@miekje, ik was zo bezig met de kleine aan de borst leggen en beurs van onder,,hihi, de verdoving was 1 prik en de hechtingen 3, dus ja, dan maar zonder,,haha
@kaat, laat je idd niet gek maken, elke bevalling is anders en niemand zal zeggen, joepie dat vind ik leuk, maar het is zo weer voorbij en dan heb je ook wat ;-)
Liefs MJ

nou ik zie er wel tegenop hoor, niet tegen het persen want ik pers ze er zo uit maar ik doe er uren om te ontsluiten, tot nu toe bij alledrie zo geweest. heb nu het advies om een geboortetens te huren om te kijken of dat werkt. heeft een van jullie daar misschien ervaring in?
hoop dat het binnen 1 dag gebeurt en niet dat ik uiteindelijk weer aan de weeenopwekkers eindig, bah. voor degene die voor het eerst gaan bevallen; elke bevalling is anders hoor dus mijn verhaal hoeft absoluut niet die van jullie te zijn. ben alleen bang dat het bij mij weer t zelfde zal zijn.

Ik laat het maar over me heen komen. Moet in het ziekenhuis bevallen met een antibiotica-infuus en wordt waarschijnlijk ingeleid vanwege streptokokkeninfectie. Heb geen idee wat ik moet verwachten.

Terug
Bovenaan