He juffie,
Ja, ik weet nog wie je bent. Ben meer verbaasd dat je nog weet wie ik ben, want ik reageer niet veel meer op het forum.
Inderdaad was ik toen best vaak onzeker. En gelukkig is toen alles goed gegaan.
Ook dit keer was ik nog wel onzeker, maar al veel minder. Heb zelfs gewoon bij de vk gelopen en niet in het ziekenhuis.
Beide bevallingen zijn ingeleid. 1e op verzoek, en nu omdat ik bijna geen vruchtwater meer had, en de gyn (waarbij ik een gesprek had voor inleiden als ik langer dan 40 wk zou lopen) geen risico wilde nemen gezien de voorgeschiedenis.
Hoe is het met jullie? Alles goed met je dochter Jeske? Heb nog aan jullie gedacht toen ze in het begin zo'n last had van die luieruitslag. Echt zo onwijs zielig! Maar daarna door de hyves bijna niets meer van jullie gelezen tot ik je niet zo lang geleden hier ineens weer voorbij zag komen.
Met onze dochter gaat het ook goed. Ze komt nog vaak voor de borstvoeding (vooral 's nachts niet prettig), maar we houden gewoon vol.
Nou, misschien lees ik binnenkort wel weer wat van je, maar ben momenteel niet veel op het internet te vinden. In ieder geval het beste
Groetjes Liesje