Bevallen!

He Liesje,
Wat ontzettend leuk. Gefeliciteerd. Weet je nog wie ik ben? Ik heb je ooit nog live ontmoet op een meeting in Utrecht. Toen was je nog zwanger van Simon en  een beetje  onzeker vanwege je eerste zwangerschap. Hoe gaat het met je? En met je twee ukkies?  

Groetjes Aukje  

He juffie,

Ja, ik weet nog wie je bent. Ben meer verbaasd dat je nog weet wie ik ben, want ik reageer niet veel meer op het forum.
Inderdaad was ik toen best vaak onzeker. En gelukkig is toen alles goed gegaan.
Ook dit keer was ik nog wel onzeker, maar al veel minder. Heb zelfs gewoon bij de vk gelopen en niet in het ziekenhuis.

Beide bevallingen zijn ingeleid. 1e op verzoek, en nu omdat ik bijna geen vruchtwater meer had, en de gyn (waarbij ik een gesprek had voor inleiden als ik langer dan 40 wk zou lopen) geen risico wilde nemen gezien de voorgeschiedenis.

Hoe is het met jullie? Alles goed met je dochter Jeske? Heb nog aan jullie gedacht toen ze in het begin zo'n last had van die luieruitslag. Echt zo onwijs zielig! Maar daarna door de hyves bijna niets meer van jullie gelezen tot ik je niet zo lang geleden hier ineens weer voorbij zag komen.

Met onze dochter gaat het ook goed. Ze komt nog vaak voor de borstvoeding (vooral 's nachts niet prettig), maar we houden gewoon vol.

Nou, misschien lees ik binnenkort wel weer wat van je, maar ben momenteel niet veel op het internet te vinden. In ieder geval het beste

Groetjes Liesje

Wat  fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Ik ben trouwens idd niet meer zoveel aanwezig op het forum. Je kent het wel, druk, druk. Dat zal nu bij jullie wel helemaal zo zijn met een babytje. Fijn dat het drinken goed gaat en nu maar hopen dat je snel wat langere nachten kunt maken.    

Met Jeske gaat het heel goed. Die luieruitslag was idd heel zielig maar duurde gelukkig niet zo lang. Bij mij is een half jaar na de bevalling mijn galblaas verwijderd. Nu gaat het alweer een hele tijd goed met mijn gezondheid en ben ik inmiddels 20 weken zwanger van nummer 2. Ik heb toen bijna een jaar in de ziektewet gezeten en nu geniet ik echt heel erg van alles ( gezinnetje en gezondheid ).

Ook jij het allerbeste

van harte gefeliciteerd met jullie zusje en dochter wat een rijkdom !!!

ik kom hier niet meer zo vaak maar wou je toch ff feleciteren !!!

groetjes Ingrid en Daniël

Terug
Bovenaan