bevallen!!!!

Hee Gefeliciteerd met Tirza en Simon.

Op de MC neonatologie in het WKZ zijn ze in goede handen, ik kan het weten: want ik heb daar gewerkt!!

Is het streefgewicht met naar huis gaan nog steeds 2250 gram en  7 voedingen met een goede nuchtere glucose? Gelukkig zijn de baby's niet al te licht, dus zullen ze snel in die richting groeien.
Hoop dat je de kids tegelijkertijd mee naar huis mag nemen!!

Groetjes Renata.

Hoi

gefeliciteerd met je kindjes.
Ik hoop dat ze snel naar huis komen.

Boontje

Gefeliciteerd met jullie wondertjes! Ik hoop dat alles snel de goede kant op gaat en dat Simon en Thirza goed en snel groeien zodat ze snel mee naar huis mogen!
Laat goed voor jezelf zorgen en neem niet te veel hooi op je vork!

Elinesmama

Lieve Jinny,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling!!!!! Je hebt de primeur op dit prikbord . Veel sterkte met het herstel van de keizersnede, het is toch een flinke operatie. En hopelijk mogen jullie kindjes snel naar huis.

veel liefs,
Ikke mv 1 & ?

Gefeliciteerd!

Geniet maar lekker van jullie kleine wondertjes, dat kleine is er zo weer af!

Heel veel geluk samen!

Liefs Marjanne

Hoi Jinny,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2-ling! Mooie namen hebben jullie uitgekozen. Hoe gaat het nu met jullie?
Succes met alle geregel, waar je nu nog aan vast zit, probeer maar wel lekker te genieten.

Francien (36,6 wkn zwanger)

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Zal proberen zo veel mogelijk vragen te beantwoorden.

Ik was 34,5 weken zwanger dus zijn ze een kleine 3,5 week te vroeg. Met 38 weken zou ik een geplande ks krijgen vanwege eerdere complicaties. En ja het is schrikken als je vliezen dan breken, had het totaal niet verwacht want alles ging zo goed.

Inmiddels zijn ze allebei zo stabiel dat ze sinds vandaag zijn overgeplaatst naar ons streekziekenhuis in Harderwijk!! Dat scheelt 20 minuten reistijd. Nu kunnen we er in 20 minuten zijn.

Simon wordt niet meer beademd en ligt in de coeveuse. Hij heeft alleen nog een glucose infuusje en een sonde.

Tirza weegt inmiddels weer 2000 gram en mag daarom in een bedje. Ze gaat morgen waarschijnlijk van alle randaparatuur af. Het is dan een normaal klein kindje in een bedje met alleen nog een sonde voor voeding.

Het beleid in Harderwijk voor naar huis gaan is: minimaal 36 weken, minimaal 2000 gram, zichzelf op temperatuur kunnen houden en vlot kunnen drinken. Tirza voldoet aan 2 van de 4 eisen vanaf morgen, Simon nog maar aan één. Tirza drinkt al vrij vlot maar weet niet of het goed genoeg is. Ze gaan in Harderwijk even aan de kids wennen en dan horen we het wel weer. Er is natuurlijk overdracht maar ze willen zelf ook even alles aan zien.

Ik hou jullie op de hoogte!!

groet,
Jinny

jeetje wat goed zeg!!
ben zo blij voor je
zal wel een heerlijk idee zijn dat ze dichterbij huis komen nu,
nog even en dan kan je lekker thuis van je kindjes genieten!!!

heel veel liefs cora

Terug
Bovenaan