Bevallen

Hoi dames,

ik ben een poosje niet hier geweest, want ik ben op 2 maart bevallen van een zoon Bram. Hij is geboren met 30 + 6, maar gelukkig heb ik steroidinjecties gehad en deed hij vanaf het begin alles zelf, dus inmiddels ligt hij in een couveuze in een streekziekenhuis en moet hij ouder worden en groeien. Met mij gaat alles eigenlijk ook weer prima, elke dag een beetje meer energie.

Misschien dat ik later nog wel meer vertel over de bevalling en de week vooraf, maar nu snel met de auto op weg naar ons mannetje.

Groetjes en allemaal heel veel succes en straks plezier met de kleine! Zorg dat hij of zij nog maar even blijft zitten.

Miranda

He Miranda!

Ongelofelijk proficiat met jullie zoon! Wat een geluk dat hij het goed doet... Ik hoop voor je mee dat hij snel sterk genoeg zal zijn om mee naar huis te kunnen!

groetjes,
Indra

Hoi Miranda,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Wat fijn voor jullie dat het met hem al zo goed gaat, nu hopen dat hij snel gezond met jullie mee naar huis mag.

Groetjes Kim

Lieve Miranda,
gefeliciteerd met je mooie zoon meid!
En sjonge wat is hij vroeg gekomen. Begin al bijna te stressen, ik moet/wil nog zoveel doen, maar het kan nu dus al komen... (weet ik heus wel, maar toch...)
He en dat net na een dag dat ik een heel gevoelige buik heb.

Maar goed, jij hebt een prachtige man, die nog even nodig heeft om sterk te worden, voordat je thuis van hem mag gaan genieten!
Nu genieten van de momenten dat je bij hem kan zijn,

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 30w5d

Hoi Miranda,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bram!! (stoere naam)
Was wel even schrikken zeker, dat hij zo vroeg al bij jullie wilde zijn!.
Fijn dat hij het zo goed doet.
Ik hoop dat je je ventje snel thuis mag hebben.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan