Bevallen

Gefeliciteerd met je zoon.
Ik hoop dat alles goed gaat.

Volgens mij waren wij op dezelfde dag uitgerekend. Wat een raar idee dat jij nu al een zoon hebt en ik nog 6,5 week moet.

Ik hoop dat je zoon snel sterker wordt en mee naar huis mag.

Hoi,

Inderdaad DeeDee, wij waren alletwee op 5 mei uitgerekend, maar Bram wilde niet langer wachten. Wel een raar idee overigens dat ik eigenlijk pas op 6 april met zwangerschapsverlof zou gaan en nu is het 19 maart en ben ik al 2,5 week bevallen. Het zwanger zijn mis ik overigens eigenlijk niet, maar ik was (misschien ook gelukkig maar) ook niet iemand die het vreselijk leuk vond om zwanger te zijn. Ik had er geen hekel aan, maar ik vind het niet erg dat het al voorbij is. Voor Bram was het echter beter geweest wanneer hij nog wel in mijn buik had gezeten, maar gelukkig doet hij het voorlopig heel goed. Hij is vandaag van de couveuse naar een warmtebedje gegaan, dus dat is al weer een stapje vooruit. Vanochtend woog hij 1700 gram, dus nog 50 gram te gaan en hij kan van 12 voedingen naar 8 voedingen. Hij is nu dus 33 weken + 3 en moet toch wel minimaal 37 weken zijn, meer dan 2 kg, alle voedingen zelf kunnen drinken (borst of fles) en goed groeien en dan mag hij mee naar huis. Dat duurt dus nog wel een week of 4. Ik hoop dat de tijd net zo snel gaat de komende weken als de afgelopen, want dan hebben we hem snel thuis en ik kan niet wachten.

Niet prematuur bevallen dames he?!, gewoon wachten tot die 37 weken en dan kun je meestal de kleine heel snel mee naar huis nemen.

Groetjes Miranda

p.s. DeeDee nog even volhouden meid. Voor je het weet is hij of zij geboren en dan ben je dit alles heel snel weer vergeten.

Miranda,
van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bram!
Ik vind het ook een heel leuke naam.
Fijn dat hij het naar omstandigheden zo goed doet.
Je verhaal heeft ervoor gezorgd dat ik ineens ook inzag dat ik zomaar zou kunnen
bevallen. Dat gevoel had ik eerder niet.

Ik wens jullie een goede tijd, waarin Bram lekker sterk wordt en jullie gauw thuis  kunnen gaan genieten.

Succes!

Natalie

Hey Miranda,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Bram! Kleine kanjer hebben jullie!!
Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot hij thuis komt.
Sterkte nog even!

Liefs Annemarie

Van harte gefeliciteerd!!
Ik kan me voorstellen dat het wel schrikken was, maar fijn dat alles goed gaat. Heel veel geluk samen, hopelijk snel lekker thuis.

Het beste!

Terug
Bovenaan