Bevallen

Lieve mei mama's, schrik niet, maar ik ben afgelopen week al bevallen van mijn prachtig sterke dochter Hanna. Enorm geschrokken en erg onzeker genieten we van elk moment dat we haar bezoeken op de IC. Naar omstandigheden doet ze het heel goed: ze ademt zelfs zelfstandig. Maar ze is met haar 29 weken natuurlijk veel te klein en ontzettend kwetsbaar. We leven met de dag en hopen dat de kracht die we nu zien haar een groot en sterk meisje zullen maken, zodat we haar -tegen de tijd dat jullie baby's geboren worden- mee naar huis kunnen nemen.

Geniet nog van jullie zwangerschappen en ik wens jullie kroost een goede start op deze wereld.

Lieve groeten,
Karien
 
Hoi Karien,

Als eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie Hanna!! (mooie naam)
Wat fijn dat het zo'n vechter is maar ik kan me voorstellen dat jullie tussen hoop en vrees inleven.
Heel veel geluk & succes!! Dat jullie kleine meisje maar snel sterk genoeg mag zijn zodat jullie haar lekker mee naar huis mogen nemen!

Liefs Sonja
(april mama)
 
Hoi Karien,

Als eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie Hanna!! (mooie naam)
Wat fijn dat het zo'n vechter is maar ik kan me voorstellen dat jullie tussen hoop en vrees inleven.
Heel veel geluk & succes!! Dat jullie kleine meisje maar snel sterk genoeg mag zijn zodat jullie haar lekker mee naar huis mogen nemen!

Liefs Sonja
(april mama)
 
Hoi Karien,

Als eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie Hanna!! (mooie naam)
Wat fijn dat het zo'n vechter is maar ik kan me voorstellen dat jullie tussen hoop en vrees inleven.
Heel veel geluk & succes!! Dat jullie kleine meisje maar snel sterk genoeg mag zijn zodat jullie haar lekker mee naar huis mogen nemen!

Liefs Sonja
(april mama)
 
Gefeliciteerd!

Dat moet even schrikken zijn geweest....
Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode!

Hopelijk groeit ze hard en gat het goed met jullie!

groetjes,
 
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie dochter Hanna! Prachtige naam!

Maar veel te vroeg natuurlijk eigenlijk. Wat fantastisch dat ze helemaal zelf ademt, dan is het zeker een vechtertje!

Ik hoop dat ze zo door gaat en dat jullie tzt een gezond meisje mee naar huis mogen nemen!

Simone (april forum)
 
Terug
Bovenaan