Bevallen

Zien jullie op tegen de bevalling?

Ik heb er juist heeeeeel veel zin in! Laat maar komen! Toch merk ik dat mensen daar soms raar op reageren... Bevallen schijnt helemaal niet zo leuk te zijn zeggen ze...

Dat het pijn gaat doen snap ik ook wel, maar wat is nou 1 of misschien wel 2 dagen pijn lijden als je je buik zat bent en zo nieuwsgierig bent naar je ukkie?

Was even nieuwsgierig hoe jullie er tegen aan kijken!

ik zie niet op tegen de bevalling.
het is voor mij de tweede, maar dat zegt natuurlijk niets geen bevalling is hetzelfde. maar kan me voorstellen dat wanneer je een hele zware en moeilijke bevalling hebt gehad dat dat niet in je voordeel werkt.
ik heb de bevalling van onze dochter niet echt als pijn ervaren. tuurlijk het is geen pretje maar moet je kijken wat je ervoor terug krijgt. dat is echt onbeschrijfelijk

Ik zie ook niet op tegen de bevalling, eruit moet het toch! En tja de pijn, ach die overleef ik ook wel weer. Maak me daar niet druk over. Ben het zwanger zijn ook wel moe, ook vinden mensen dat raar. Nou sorry, maar ben veel te nieuwsgierig naar de kleine! Ook wil ik die stomme positie kleding de kast in zien verdwijnen voor even, wil ik weer gewoon mijn eigen schoenen dicht willen doen, slapen op mijn buik, gewoon kunnen zitten zonder ademnood en noem maar op hihihi

Nee die bevalling daar kijk ik eingelijk wel naar uit. Ons kleine meid in onze arme nemen en genieten van alles wat dan weer komen gaat.

hahaha ben er wel aan toe, als ik het zo terug lees.

Ik kijk er naar uit! Niet zozeer naar de bevalling, maar wel naar het idee om ons ukkie vast te houden en weer gewoon mijn eigen kleren aan te kunnen! Verder heb ik 2 bijzonder voorspoedige en snelle bevallingen achter de rug, dat scheelt allicht. Als deze nog sneller zou komen ben ik in een uur klaar. Daar heb ik dan best een weeënstorm en veel naweeën voor over hoor ;-)

Ik kijk ook uit naar de bevalling want ik wil zo graag me kleine man zien, ik wil zijn naam bekend maken, ik wil pronken maar ik ben ook het zwanger zijn zat.

Er is 1 ding waar ik tegen op kijk en dat is het inleiden...de hele dag in het ziekenhuis door brengen pffff dus ik hoop voor als nog dat het spontaan geboren word.

Andere kant is inleiden wel veel beter omdat ik aan het antibiotica infuus moet vanwege de streptococcen en ik weet niet hoe snel dit keer de bevalling gaat want ze duren steeds korter.

Zoon nummer 1 was er met 7 uur, zoon nummer 2 met 3 uur en zoon nummer 3 met 1,5 uur...

Heb ook heel erg na weeën gehad pfffff

Ik zie er niet tegen op, maar vind het wel erg spannend allemaal en hoop dat ik minder problemen ervaar dan de vorige bevalling.
Maar als "ervaren-bevalster" (haha) kan ik je zeggen dat je de pijn meestal wel vergeet uiteindelijk maar het gevoel dat zo'n warm hummeltje op je buik ligt, je nooit meer vergeet en je je zo weer kan herinneren!

Liefs sab

Ik zie er ook niet tegenop, ik denk maar zo dat er heel veel vrouwen ons voor zijn gegaan en dat de meesten ook nog voor een tweede kindje zijn
gegaan. Dus ons gaat dat ook helemaal lukken :)

Groetjes Jennifer

Terug
Bovenaan