Bevallen

Toch wel apart dat we altijd van die gruwel verhalen horen over bevallen en toch zijn we niet bang! You go girls!

Ik vind het ook heel spannend maar wel leuk spannend... Het is echt het einde van de zwangerschap (die ook ik helemaal zat ben) en ik wil ook lekker pronken met het ukkie!

Hey,
Dacht dat ik raar was dat ik het hele zwanger zijn nu wel een beetje beu ben, maar lees dat ik niet alleen ben. Nog 5 weken aftellen (of misschien hopelijk ietsje minder) en dan bevallen, had aan het begin van mn zwangerschap, en daarvoor, wel gedacht dat je daar enorm tegenop zou gaan zien maar tot nu toe nog helemaal niet ben net als jullie ontzettend nieuwsgierig een j / m en hoe het er uit zitten en eindelijk kunnen vertellen hoe we het noemen. En naar hoe het allemaal zal gaan lopen een heel ander leventje met zo'n kleine erbij.
Nog even volhouden allemaal!

ik ben vandaag precies 35 zwanger van een tweeling en het om eerlijk te zijn wel zat...
de pijntjes worden erger en ik kan maar moeilijk slapen. oke geen ramp maar ben er gewoon aan toe dat ze geboren worden, kijk er erg naar uit en onze dochter van 7 jaar ook. hoe zullen ze eruit zien, hoe zal het zijn 2 van die ukkies en hoe zal het onze dochter als grote zus vergaan. zo spannend allemaal.
ik hoop vurig dat zin de 37e week geboren worden net voor de kerst, we zullen zien!

wat goed om te lezen dat meerdere dames er zo tegenaan kijken. Ik heb de laatste tijd ook steeds meer last van kwaaltjes en ben aan het aftellen, maar ik vond 5 weken aftellen nog best lang.
Ik ben ook erg benieuwd en zie er wel naar uit. De omschrijving van Betty vind ik erg goed :)

Hier ook t zelfde, zie er naar uit, maar ook gezonde spanning!
Ik denk dat iedere vrouw dat van nature wel n beetje in zich heeft, dat je nu t kindje er wel ns uit wilt hebben...Je moet toch je krachten verzamelen en er voor gaan en niet zoiets hebben van, ach...laat nog maar ff zitten!
T mooie is idd dat je er zoiets prachtigs voor terug krijgt...
Des te meer doet me dat wel eens afvragen hoe moeilijk het moet zijn voor vrouwen die een bevalling door moeten terwijl ze weten dat hun kindje overleden is...
Niet iets waar je in moet blijven hangen met denken...maar zulke dingen gaan wel eens door mn hoofd...

Ik heb twee bevallingen achter de rug, 1 bijna vijf jaar geleden en 1 net 2 jaar geleden. Ik zie er niet echt tegenop, maar heb er veeeeeeeeel minder zin in dan de vorige keren. Beide bevallingen waren heel anders, de eerste duurde 27 uur en de tweede 4 uurtjes. Beide superheftig... Mag voor mij wel februari zijn, hebben we t tenminste achter de rug.

Terug
Bovenaan