Bevallen!!

GEFELICITEERD! Mooi he zo'n kleintje. Onze Sven was 3010 en 53 cm... ook zo ielig... ik vind het wel mooi hoor.

Zeker ook veel nawee"en??? Bij zo'n snelle bevalling heb je dat meestal. Vervelend he? je mag er paracetamol voor innemen hoor als je dat nog niet wist. Dat scheelt een hele hoop. Ik nam elke 4 uur 2 x 500 mg in en of dat helpt.
Geniet lekker van je ukkie en je andere kindje went snel genoeg hoor. Maar gun hem ook een paar weken.
mijn dochter is 3 weken echt een beetje uit haar doen geweest. De ene dag ging beter dan de andere. Probeer straks echt 1 op 1 aandacht te geven als je weer een beetje uit bed bent. Dat helpt enorm! En laat m lekker veel helpen. Lo"is is hier de hele dag aan het 'helpen': luiers aangeven, flesje aangeven, slapje omdoen, haartjes kammen (hij heeft bijna geen haar maar ach.. haha) meehelpen met badderen (vooral water spetteren!) maar daardoor krijgen ze gelijk een band en je ziet dat hij er nu voor haar ook helemaal bij hoort.

wat ik ook erg humor vind is dat ze zich nu weer helemaal als een baby gaat gedragen: ze heeft zelf s al een paar keer in de kinderwagenbak gelegen en weer uit een fles gedronken. Ze gaat ook steeds liggen en babyhuiltjes nadoen... ach het zal wel over gaan, ik maak er geen punt van en speel lekker mee.

Nou meid geniet van je kersverse baby en knap maar lekker weer op!
 
Hey meid gefeliciteerd. Geniet er van.

En Bloempje dat schijnen meer oudere kindjes te doen. Omdat ze nog wel aandacht willen en anders bang schijnen te zijn als te groot( zelfstandig) te worden gezien :)
 
Terug
Bovenaan