bevallen

Hoi dames,

Wil jullie nog even laten weten dat ik vrijdag 1 maart ben bevallen van onze zoon Maximiliaan Arjan Oege.

Officieel geen februari mama ;-) meer!

Liefs Vlinder

 
Dank jullie wel.

Hier gaat alles goed! Begin langzaam weer een ritme te krijgen en gelukkig is mijn man nu (bijna) elke avond rond kwart over 6 thuis. eerste week was hij twee dagen weg dus dat was wel even raar. Gelukkig had ik de kraamhulp voor die dagen max (8uur) aantal uur.

Hoop wel dat het snel weer lekker mooi weer is want dan kunnen we weer lekker naar buiten toe.

Alles is goed gegaan en de bevalling was vlot.
S morgens rond 5 uur voelde ik wat krampen maar kon niet echt goed de tijd bij houden. Rond kwart voor 7 moest ik echt een houding zoeken om de weeen op te vangen dus heb ik de vk gebeld en om 11:21 was onze kleine man er.

Eerste week wel even wennen vooral met de borstvoeding, dit omdat je toch ook minder aandacht heb voor de andere kleine man op die momenten.
Maar ben zo blij dat onze alexander zo lief is voor zijn kleine broer.. Nu hopen dat het zo blijft haha.

Liefs


 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie een beetje ritme te pakken hebben, is altijd zoeken.

Geniet ervan, de tijd gaat zo hard. ;-)

Liefs Lynn (Nov'12 tweeling mama)
 
Terug
Bovenaan