bevalling 1e kindje

hoi ik ga ook bevallen van de eerste . ze zeggen tegen mij dat je in een sort roes zit op dat moment en als je het over je heen laat komen dat het ook het minst zeer doet . ik heb daar wel vertrouwe in . je kan je nu druk maken maar als het meevalt is het toch een beetje zonde van je tijd geweest hi hi

laat het je gewoon overkomen.
ik zag juist niet tegen de bavalling op maar meer na die tijd was bang om heel erg uit te scheuren.de bevalling is mij heel erg mee gevallen heb het niet als pijn ervaren een wortelkanaalbehandeling is voor mij veel pijnlijker.had 2 hechtingen inwendig maar daar had ik geen last van gehad.het vervelde vond ik wel omdat ik heel veel bloed verloren was 700cc dat ze zo op mijn buik zaten te drukken om te kijken of er nog meer uit kwam. maar echt je sluit je van de buitenwereld af en of er nou 1 of 100 man in mijn woonkamer zouden staan daar heb ik niets van mee gekregen.
je red het echt wel hoor!!!!

Ik weet niet of ik het vond tegenvallen of meevallen. Ikhad me er niet zo veel bij voorgesteld en maar op mij af laten komen. Ben begonnen om 8 uur met om de twee minuten weeen.
Rond half 11 s'avonds mocht ik beginnen met persen maar na een uur na het ziekenhuis omdat de kleine niet wou komen. In het ziekenhuis aan infuus maar voor het kind was dit niet goed en toen een spoedkeizersnee. zelf dat vond ik niet erg want ik had een geweldige zoon. Ik ben van mening dat als je goed ontspannen bent en de weeen goed kan opvangen dat je beter in je roes terecht komt en dat het dan beter gaat. Hoewel ik nu er toch meer tegen op zie dan bij de eerste keer dit komt ook door de verhalen van de omgeving waar ik me nu meer van aantrek dan de eerste keer.

Ik durf rustig te zeggen dat ik mijn bevalling het pijnlijkste vond wat ik ooit heb meegemaakt en eerlijk gezegd hoop ik dat ik de tweede bevalling met pijnstilling mag doorstaan. Wat een verschrikking! Tja, achteraf lijkt het allemaal wel te overzien. Je moet er toch doorheen, maar ik heb verschillende keren gedacht dat ik inderdaad dood zou gaan van de pijn. Overigens: die roes daar heb ik nooit iets van meegekregen en die natuurlijke pijnstillers heb ik ook nooit gevoeld!

Terug
Bovenaan