Bevalling in aantocht?

Hey Dames!
Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben vandaag 36 weken en 5 dagen zwanger, en heb een vraagje aan jullie.

Ik heb sinds afgelopen maandag al diaree, een rommelige buik en voel me anders als anders.
Niet dat ik me ziek voel.
Ik heb wel eens verhalen gehoord dat diaree een verschijnsel is wat vrouwen kunnen hebben voordat ze gaan bevallen.
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

Liefs Ester
 
Heb t ook gehoord dat diarree een voorteken kan zijn. Maar dan zou je vlgns mij binnen een dag of 3 bevallen moeten zijn. Tenminste.. dat is wat ik rondom mij gehoord heb.
 
Hoi,

Ik had het 2 weken geleden ( met 35 weken) ook, rommelde erg, maar zette niet door.
Afgelopen zaterdag echte voorweeen, maar ook die stopte na 2 uur. Ik wil je dus geen hoop geven, want het wil nog niks zeggen. Ik loop/waggel ook nog gewoon rond haha.
 
hoi hoi,

ik moet je eerlijk zeggen, ik heb geen idee hihi.. het is mijn 2e en bij de vorige kwam alles tegelijk, weeen, vliezen gebroken en bloedprop kwijt dus sorry kan je geen advies geven! :(
 
Had er idd ook bij beide bevallingen last van maar dan net van tevoren.. maar kan ook zijn dat het indalen is? Daar had ik afgelopen dagen flink last (pijn! en rommelige darmen) van..
Zo'n hoogzwangere buik reageert nu eenmaal anders op alles, ik meot ook veel vaker naar toilet,darmen hebben ook niet veel plaats meer en gooien dus eerder alles er weer uit.
Sterkte !
lfs mvtwee
 
Hier een augustus mama (bevallen 6 aug van een zoontje) Ik had dit ook. Een week voordat mijn ventje geboren is. Dus wie weet. Succes!
 
Het zou een teken kunnen zijn. Ik had het bij mijn eerste ook, maar dat was pas een paar uur van te voren. Toen verloor ik de slijmprop, had diarree en moest flink overgeven. Toen pas kwamen de weeën.
Maar het hoeft natuurlijk geen teken te zijn.
 
Terug
Bovenaan