Bevalling inleiden

[quote quote=10107680]@ Miesjeeee, ik ben nu 39+1 weken zwanger. Bij 34 weken was hij 3100 gram en bij 36+4 weken was hij 3700 gram. Gaat de groei bij jou ook te snel? Maar dank jullie wel voor de reacties! Kan ik mij een beetje beter inbeelden wat mij nog te wachten staat![/quote]

Ja bij ons gaat de groei ook behoorlijk snel. Bij 34 weken 3200 gram en moet morgen weer heen voor een echo. Bij mij komt de snelle groei waarschijnlijk door de zwangerschapsdiabetes. 

Nou ik zit ondertussen aan het infuus en heb al 3-4cm ontsluiting door de ballon. 
Hartstikke bedankt voor jullie reacties! Ik heb er vertrouwen in en heb nu ook een beetje een beeld erbij door jullie reacties.

En jij ook heel veel sterkte Miesjeeee bij de echo! Ik hoop dat alles goed is en blijft gaan!

Dan wens ik jou heel veel sterkte Kimmoe!!
Ik ben ondertussen bevallen van een gezond jongetje. 7.30 begonnen met de inleiding en 18.15 bevallen. Zeer tevreden over hoe het gegaan is. Helaas wel een totaalruptuur opgelopen, maar dat was het allemaal waard voor de kleine!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van je gezinnetje. Hopelijk herstel je redelijk snel. 
Ik zit nu te wachten tot het 6.00, dan kan ik bellen of er plek is. Wachten duurt lang haha

Terug
Bovenaan