Bevalling opwekken

@Wonderan : idd ik heb ook extreme bekkeninstabiliteit maar de kine raad me aan zoveel mogenlijk in beweging te blijven en nadien goed te rusten. Het is moeilijk , de laatste loodjes wegen het zwaarst ?

Zelf heb ik mijn bevalling ook willen opwekken. Ik zou een grote baby krijgen en met 39 weken worden ingeleid (langer mocht ik niet).
Dit wilde ik koste wat kost vermijden. Heb een voetreflex theparie gevolgt.
Onze dochter is gezond en wel de dag voor de inleiding geboren. Dit was 1,5 week na de behanding.

Vriendinnen van me zweren bij frambozenblad thee. Maar de baby komt uiteindelijk toch pas zelf, als die er zelf zin in heeft ben ik bang ?

Al die bakkerspraatjes werken echt niet. Heb ze bij m'n 2e zwangerschap allemaal geprobeerd. Ben vandaag uitgerekend van de 3e en laat al die onzin nu maar achterwege. Strippen doen ze bij de meeste praktijken ook echt niet voor de 40 weken, sommige zelfs 41 weken. Vandaag is er bij mij en poging gedaan, maar dat ging nog niet.

Nu wist ik van te voren dat ik overtijd ging lopen. De andere 2 waren ook een week te laat. Dus ik snap zeker bij de eerste dat wachten vreselijk lang duurt. Zeker als je zwangerschap niet helemaal lekker verloopt. Maar probeer jezelf in de stellen op minimaal die 40 weken. Het is ook gewoon beter voor je baby als ze op d'r eigen moment geboren mag worden.

Succes!

Hier ook een extreem oncomfortabele zwangerschap. Maar vorige zwangerschap was prima, en kindje kwam niet tot 42, toen ben ik ingeleid. De natuur laat zich echt niet sturen. Achteraf was ik er ook veel te veel mee bezig. Vanaf 37 weken had ik elke avond harde buiken en dacht ik: zou het nu dan beginnen. Na de 40 weken hebben we ook alle geprobeerd. 
Deze zwangerschap laat ik het gewoon op z'n beloop en probeer ik, ondanks alle kwalen, gewoon te genieten van de rust die ik nog heb. Want na de bevalling zou je wensen dat je nog wat uurtjes kon slapen en je niet volledig overreden voelde door een vrachtwagen, echt. 
Laat het los, it will come to you. 

Terug
Bovenaan