bevalling

nou ik wou even tegen iedereen zeggen
bedankt errug bedankt ik heb nadat ik het berichtje (noodoproep)heb geplaatst kwam er toevallig een vriendin op bezoek en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht ook toeval want die komt nooit enne hoe kom je dan op deze site nou dat zal ik je vertellen ik weet alleen maar hoe ik naar deze site moet gaan en nee ik heb geen buren en geen telefoon maar bedankt stelletje kutwijfen ooow en als iemand geintreseert is ik heb een kerngezonde dochter de groeten ik heb hier geen woorden voor.
 
Tuurlijk interesseert ons dat wel.Hartstikke fijn voor je dat er toevallig een vriendin langskwam. Gefeliciteerd met je dochtertje en ga lekker van haar genieten.
Groetjes eefje
 
Proficiat Remi!!!!

hallo zeg had je vantevoren niet iets kunnen bedenken een soort van noodplan of zo, je kon toch weten dat als je op punt van bevallen staat, en je hebt helemaal niemand waar je op kunt rekenen, geen telefoon, helemaal niets, hoe je dat had moeten aanpakken. Je wist toch dan 9 maanden geleden al dat deze situatie eraan zat te komen.

Ben blij voor je hoor dat je gezonde dochter heb en al helemaal dat er een "vriendin" langskwam. Ook al zoiets een vriendin?? die normaal nooooooit langs komt.
 
Allereerst kan je wel internet hebben zonder telefoon dat hebben wij ook!!! Maar om nou zo onvoorbereid een zwangerschap in te gaan...... Ja wat had je dan verwacht. En natuurlijk het beste met je kleintje nu ben je in ieder geval niet meer alleen.
 
Terug
Bovenaan