bevalling

Ja, ja, geen telefoon. Wat had je dan afgesproken met de verloskundige? Dat je haar met rooksignalen zou laten weten dat de weeen begonnen waren?
Mens, get a life en ga ergens anders lopen zieken.
 
Volgens mij is dit dezelfde anoniem die een paar weken geleden ook op bijna alle forums opdook. Je kunt haar herkennen aan haar typstijl. Ze gebruikt geen komma's en punten, ze typt aan één stuk door. Toen schreef ze ook hele rare verhalen. Eigenlijk is ze gewoon zielig anders doe je zulk soort dingen niet om aandacht te krijgen.

Als ik het mis heb, mijn excuses hier alvast voor. Maar ik denk dat ik er niet ver naast zal zitten.

Cath
 
wel internet??
geen telefoon???
wazig.....
en op een woonwagenkamp wonen maar geen buren hebben waar je in een noodgeval bij terecht kunt??
tja, erg waarschijnlijk klinkt dit allemaal niet
trouwens, nogal dom om er vanuit te gaan dat er op dit forum toevallig net iemand online is die en in de buurt woont, en vervoer heeft....
en bizonder grof om te gaan schelden als je niet meteen geholpen wordt
zelfredzaamheid is iets heel moois

tip, investeer in een mobieltje, fijn voor je dat je een mooie gezonde dochter hebt, maar met een pasgeboren kind in huis zul je toch moeten zorgen dat je in noodgevallen iets kan doen....
een dokter bellen bijvoorbeeld
 
Aaaaah.... na de bevalling direct weer thuis en achter de computer???
Ik krijg er bijna tranen van in m'n ogen, die toewijding.
Get a life en ga op de msn met leeftijdsgenootjes chatten ofzo: je hebt overduidelijk tekort aandacht gekregen in je jeugd dus dat kan je dan mooi daar ipv hier compenseren. Daaaaaaaaag.....
 
haha wat een geval ben jij zeg een beetje dom zeg vind je niet ja als je zo reageert snap ik dat je geen vriendinnen hebt......
maar goed van harte meid met je dochter enne geniet er van zou ik zeggen
 
ik heb nog nooit van zo,n raar berichtje gehoord.en ik geloof er ook weinig van want via pc kan je ook smsje sturen en trouwens om lags te komen is te ver weg.en telefoon heb ik ook niet dus kon ook niet bellen maar daarom hoef je niet te schelden.ik begrijp wel dat is een beetje teleurgesteld bent .maar toch van harte gefeliciteerd met de kleine.
 
Doe ff normaal. Je kan toch niet verwachten dat er zomaar iemand langs komt om je op te halen en naar het ziekenhuis te brengen?

Zoek het lekker zelf maar uit, je hebt jezelf in die situatie gebracht.

Nooit in je opgekomen dat meer dan driekwart van de forumbezoekers niet eens in je buurt woont? En dat de rest echt niet de hele dag aan de computer zit te kijken of er nog noodoproepen geplaatst worden?

 
Terug
Bovenaan