Ja Anoniem, ik heb sterk overwogen om een klacht in te dienen, er zijn namenlijk hele nare fouten gemaakt door de gyn. Ik zal jullie de meest nare details besparen.Was gewoon een chaggerijnig takkewijf (sorry voor mijn taalgebruik). Zo deed ze me telkens veel pijn met toucheren. Toen ik er iets van zei, vertelde ze me laconiek dat ze nu eenmaal niet bekend stond om haar zachtzinnigheid!!! Nou ja... Ook qua inschatting over hoe het met mij en mijn dochtertje ging tijdens de bevalling was ze op zijn zachtst gezegd niet secuur. Mijn man en de vk hadden op een gegeven moment in de gaten dat ik geen persweeen had en dat mijn dochtertje het wel heel moeilijk kreeg. Toen ze dat zeiden, reageerde ze niet, maar liep zonder uitleg de kamer uit. Dat deed ze ook toen ik aan het persen was, gewoon opstaan en weglopen. Nou ja, ze zat eigenlijk toch alleen maar met haar armen over elkaar tussen mijn benen te kijken. Geen woord van aanmoediging, niks! Mijn verloskundige is er al die tijd bij gebleven, terwijl ik daar lag met een medische indicatie en zij dus niet verplicht was te blijven. Maar de vk zei later ook dat ze gebleven is omdat ze geen vertrouwen had in de gyn. Het enige wat ze wel goed heeft gedaan was het hechten🙂 Ik moest eigenlijk nog op nagesprek komen, maar heb dat afgebeld. Ik had er geen energie voor en wilde dat k*twijf nooit meer zien. Dus lekker bij mijn vk op nagesprek geweest.Ik kan jullie dus aanraden om vooral zelf goed op te letten en je man ook. En om ook gewoon je mond open te trekken als je ergens geen goed gevoel bij hebt, want dat heb ik achteraf gezien te weinig gedaan. Heb het allemaal te veel over me heen laten komen. Maargoed, mijn dochter is gezond en al bijna 2 nu!