bevalling

@sweetwicca: ALs je alleen in het ziekenhuis bevalt, maar daarna (als alles goed is natuurlijk) thuis de kraamtijd doorbrengt moet het officieel ook omhoog voor de nacontroles en het verschonen van het bed. Arbowet......

Hi,

Bij de eerste hebben wij kratjes onder het bed gezet. Achteraf bleek dat onze kraamverzorgende dat niet nodig vond. Maar het gaat niet alleen om de kraamhulp, ook voor de verloskundige moet het bed omhoog. Ik ben de vorige keer in het zkh bevallen en nu mag ik niet eens thuisg bevallen.

Wij hebben nu de klossen wel gehaald. We hebben een logeerbed en als het moet dan zetten we dat alsnog op klossen. Maar dat doen we dan wel in overleg met de kraamhulp.

Gr. Tamara

Bij mijn buurvrouw kon haar bed ook niet omhoog. Hemelbed en schuin dak, dus dan zouden de palen dwars door het dak moeten. Ze heeft inmiddels twee kinderen en geen probleem met de kraamzorg. Ze zat wel bij een particulier bureau en had het van tevoren aangekondigd. In principe vergoedt de verzekering ook particuliere kraamzorg tegenwoordig. Ga anders op zoek naar zo'n bureau.
Succes met alles,

Anne

hoi hoi

bedankt voor jullie reactie`s plek voor een ander bed hebben we niet we hebben maar een 3 kamer woning maar zijn haastig op zoek naar een ander huis maar wil niet lukken.
Do bedankt voor je reactie waar woon je in rotterdam ik woon zelf bij de oosterhof als je aanbod nog geld

groetjes rebecca

Terug
Bovenaan