Bevalling...

Hoi,

zijn er al meiden die zich heel druk maken om de bevalling?
het is onze 1e dus heb geen idee wat ik moet denken of verwachten en maak me daar ook nog echt niet druk om, maar mensen vragen steeds: En? zie je al op tegen de bevalling??
Waarom denk ik dan.. Het duurt nog 5 maand... en dan nog, het moet er toch uit!

Liefs Chantal

Hallo Chantal,

ik zal me als ik jou was er ook echt geen zorgen over maken, je weet gewoon ook niet wat je te wachten staat!
Ik heb nu 2 bevalling achter de rug, 1e best pittig en 2e eigenlijk een eitje en heb me gelukkig bij beide geen zorgen gemaakt! het moet er inderdaad uit en ja wat is nou een paar uur pijn lijden voor dat prachtige kindje wat je er voor krijgt ( cliche he,hahaha)

Je krijgt touwens nog voldoende horror verhalen over bevalling te horen, met als laatste opmerking. "o dat had ik beter niet kunnen vertellen want jij moet nog!!" Zo raar!
Ik kon er gelukkig wel om lachen.

groetjes Anne

Ja die laatste opmerking hoor ik idd wel al vaker.. Dat ze een heel verhaal vertellen en dan in 1x: oh ja, sorry jij moet natuurlijk nog!...
Maak me er ook niet druk over hoor, het moet toch! Heb alleen 2 zussen die niet echt leuke voorbeelden zijn. Ze waren er allebei met de 3 bevallingen bijna niet meer geweest, maar ja elke bevalling is anders en elk lichaam is anders... Dus dat hoeft bij mij natuurlijk niet zo te gaan.

Liefs Chantal

Heb totaal geen angsten voor de bevalling, had ik bij ons zoontje ook niet.
Daar was ik heel ontspannen bij, haha voor dat zover mogelijk is natuurlijk bij een bevalling.
Heb van te voren wel het boek veilig bevallen van beatrijs smulders (geloof ik) heel goed gelezen maar verder geen cursusjes ofzo gevolgd.
De bevalling bij mn zoontje ging heel snel, overdag wat buikkrampjes en 4x naar de wc geweest haha lekker onsmakelijk detail,
en half 4 begonnen de weën, en half 8 was hij er al, dus met 4 uurtjes was dat wel heel snel.
Dat het nog sneller kan is het enige eigenlijk wat me zorgen maakt, maakt me niet uit hoe het loopt als maar wel manlief er op tijd bij is.

Liefs Mini

Ik hier totaal geen angst voor de bevalling.
Toen ik van onze floortje zwanger was heb ik me ook geen seconde druk gemaakt, en alle verhalen naast me neer gelegd.
De bevalling van onze floortje ging super snel, had in 3 uur volledige ontsluiting en een uurtje later was ze er.
We zien wel, maar ik zie er niet tegen op!

liefs louise

hier nog iemand die zich geen zorgen maakt. is ook mijn eerste maar heb zo iets van het komt allemaal wel goed. Ben erg nuchter en maak me niet snel ergens druk over. en als het wel erger is dan ik verwacht dan denk ik maar zo het is voor een goed doel .
Ik volg verder ook geen curses of zo iets, denk dat ik mijn lichaam wel voldoende ken om te weten wat ik moet dan en anders hoor je het wel ter plekke.

groetjes angelique

Hoi,
Ik kijk er niet echt naar uit, maar wel naar het kindje, daar moet je toch wat voor over hebben ;-)
Heb elke keer 19uur erover gedaan, hoop nu op iets korter,,haha
Je kunt je toch niet voorstellen hoe het gaat lopen, elke bevalling en vrouw/kind is anders, laat dus maar gewoon over je heen komen!
Liefs MJ

Hoi Chantal,

Heel goed dat je er zo over denkt!
Het is inderdaad zo.
Voor mezelf is het de 2e x en tja er zijn leukere dingen om te doen, maar zoals jij ook al zegt: het moet er toch uit;-)

doei
P.

Terug
Bovenaan