Bevalling

Ook ik zie er nog niet tegenop.
De eerste heb ik een geplande keizersnee gehad en bij de tweede gewoon bevallen.
Hier wel erg lang overgedaan en veel hechtingen.
Ik laat het allemaal wel over me heen komen.
Je kan je vanalles in het hoofd halen maar elke bevalling is weer anders.
Ben wel heel benieuwd wanneer het begint en hoe het begint.
Met de eerste geen weeën gehad en bij de tweede rugweeën.
En toen hebben ze de vliezen gebroken.
We wachten rustig af.

Ik zie er ook niet echt tegenop. Dit wordt mijn derde keizersnede dus ik weet hoe het zal gaan. Alleen vind ik het jammer dat ik 4 dagen moet blijven zonder mijn man en andere kindjes. Maar gelukkig komen ze lekker vaak op bezoek.

Ik ben zwanger van mijn 1ste, ben eigenlijk niet echt bang voor de bevalling, ik heb meer zo iets van wat staat me te wachten, wanneer gaat het beginnen, ik laat het allemaal maar over me heen komen en we zien het wel, ben nu in iedergeval bezig met alles op orde te maken, dus dat geeft me wel een gerustgevoel, mocht de kleine eerder komen, is het bij jullie al aan het indalen? Bij mij wel.

Mijn twee vorige bevallingen zijn niet met elkaar te vergelijken, dus ik weet absoluut niet wat ik deze keer kan verwachten. Ookal ben ik over het algemeen heel positief ingesteld, ik ben behoorlijk bang voor de bevalling. Eens rugweeen altijd rugweeen, dus dat wordt weer heftig. Bij beide bevalling rugweeen gehad en bij de tweede in een weeenstorm. Als mijn man ophield met duwen op mijnrug ging ik door de grond. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat onze oudste in de kamer ernaast heerlijk heeft doorgeslapen tot alles voorbij was ;) Aan de andere kant probeer ik heel nuchter te denken, het moet eruit! En probeer ik me te focussen op dit wonder wat ik na 9 maanden (hopelijk korter) in mijn armen mag houden!!!

Terug
Bovenaan