bevalling..

Hoi,
Weet je wat het is, je kunt je er niet op voorbereiden, elke bevalling is anders en je weet op dat moment pas wat je fijn/prettig vind, je hebt er dus ook niks aan om te horen hoe onze bevallingen waren!
Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om te liggen of zitten, ik loop en wandel liever en ga lekker onder de douche.
Je voelt idd echt als het begonnen is, tuurlijk niet meteen bij de eerste kleine wee, die lijkt net zo goed op een harde buik, maar al snel genoeg merk je verschil!
Dat je er al over na denkt is normaal, heb ik ook al weer, ondanks dat het niet de eerste keer is, hoe gaat het dit keer??
Lees idd wat informatie over hoe het gaat, geen bevallingsverhalen ofzo, maar de theorie, zoals mini schrijft! En verder gewoon lekker over je heen laten komen!
En de touwtjes uit handen geven, hoeft niet hoor, jij bevalt en jij bepaald hoe!!!
Liefs MJ

zou idd geen bevallingsverhalen van vrouwen zelf lezen.. als ik zou moeten bevallen zoals de buurvrouw of een vriendin vertellen dan zou ik nooit aan kinderen begonnen zijn ;-) dat was volgens de verhalen 1 slachtpartij en lijkt iedere keer erger te worden.
(van die slachtpartij kan ik me bijmezelf haha niets herinneren hor)

Hou het gewoon bij theorie dan weet je wat je te wachten staat en qua pijn moet je het toch afwachten, dat is nu bij de 2e weer.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan