bevalling

ik ben nu 22 weken zwanger en alles gaat tot nu toe prima er is alleen 1 ding waar ik toch wel heeeeeel erg tegen opzie en dat is de bevalling heeft er iemand nog tips uit ervaring of iets anders ik hoor het graag alvast heel erg bedankt groetjes nathalie 37 jaar
 
Hai Nathalie,

Ik ben nu 21 weken. En heb geen tips voor je, want dit is ook mijn eerste kind. Maar ik probeer er niet al te veel aan te denken. Ik hoop gewoon dat alles goed gaat die dag. Het kind moet er toch uit en dan wordt het genieten geblazen.

Het is maar 1 dagje (de bevalling) en daarna kun je je leven lang van je kind genieten. Zo denk ik erover.
 
Hoi prince, hier een jan moeder.
Ik begrijp helemaal dat je je zorgen/drukt maakt over de bevalling.
Maar hou een paar dingen in gedachte
- iedere vrouw die je tegenkomt in bv de supermarkt met kind is bevallen
- je bevalling zal hoogst waarschijnlijk compleet anders lopen dan je van te voren denk'/hoopt.
- het is het mooiste moment van de wereld als je dan eindelijk je kleintje op je buik krijgt en je kleintje eindelijk vast mag houden.

Ik heb zelf echt geen makkelijke bevalling gehad, maar dat vergeet je heel snel en dat staat niet tegen het ongelovelijke geluk dat je na je bevalling mag gaan ervaren !
Probeer je niet te druk te maken want als je gespannen je bevalling in gaat is dat niet bevordelijk voor eht verloop van bevalling..
 
dank je voor je advies jessica het probleem bij mij is dat ik altijd als wil weten ik ben een control freak en ik verheug mij heel erg op het zie en voelen van mijn ukkie maar die onzekerheid brrr dat is het hem nou net
groetjes nathalie
 
Als je voor je gevoel wat meer contole wil dan kan ik je de geboortetens aanraden. Ik ben met hulp hier mee van mijn dochter bevallen. Nu voor de 2e ga ik hem zeker weer gebruiken.
Het is echt niet zo dat je geen pijn meer voelt. Maar het geeft je een beetje het gevoel van controle over de weeen en heeft mij erg helpen ontspannen. Mijn dochter was er in 6 uurtjes, voornamelijk ook omdat ik zo ontspannen was.
 
Hoi,

Ontspanning help zeker bij ontsluiten! Ikzelf had niet echt in de gaten dat ik echte weeen had, totdat ik wat bloedverloor en de VK 8 cm ontsluiting contstateerde!!
Maar op het moment dat je aan het bevallen bent wil je maar 1 ding, het kindje moet eruit!! En als dat eenmaal zover is is dat een supermoment!!
Maar spannend is het natuurlijk wel!!
 
Terug
Bovenaan