bevallingsangst...

Hoi,

Ook ik had bevallingsangst, en heb dit ook mijn hele zwangerschap gehad!
Maar in de 38e week kwamen ze erachter dat mijn dochter in een stuitligging lag en ik een keizersnede moest ondergaan, je wilde niet weten hoe blij ik was! Nu moet ik zeggen dat een keizersnede ook heel veel pijn doet hoor!
Maar nu weet ik dus helemaal niet wat weeen zijn, ik weet niet wat persweeen zijn en ergens vind ik dat toch wel heel jammer! Maar mijn bevallingsangst overheerst nog steeds en ik denk dat ik nu weer zwanger ben en ik vraag mij dus af of ik niet weer een keizersnede zou mogen, erg he?

Met andere woorden probeer je alsjeblieft over die angst heen te zetten, want zoals ik me nu voel is ook echt niet fijn hoor! Ik ben en blijf bang denk ik omdat ik simpelweg niet weet wat het is!!!!

Succes

Hoi Noek,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb je verhaal gelezen en wil er even op reageren.
Ik zag dat je al eerder door iemand een doula werd aangeraden en ik kan me voorstellen dat een doula heel erg goed voor jou zou zijn...
Ik werk zelf als doula in Nederland en wil best eventuele vragen die je hebt aan de doula beantwoorden.
Heb je al gekeken op www.doula.nl?

Heel veel succes in ieder geval met je zwangerschap en de bevalling en ik hoor wellicht wel van je!

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan