Bevallingscursus

<p>Wat zijn jullie ervaringen met een bevallingscursus?</p><p>hebben jullie hier iets aan gehad?</p><p>ik ben geen groepjesmens en weet niet of het bij mij past.. daarom zou ik graag wat ervaringen willen weten over hoe deze jullie bevallen is en of jullie het achteraf echt nodig vonden </p>

Ik ben ook niet van de groepjes. En aangezien wij pas rond de 30 weken wisten dat ik natuurlijk mag bevallen hebben wij ervoor gekozen om een individuele cursus te doen. Ik vond het echt de oplossing. Thuis heeft ons 3 uur uitleg gegeven op een hele fijne manier. Ik heb er veel aan gehad. Het kostte €100 maar werd bij mij volledig vergoed. Ik weet niet waar je vandaan komt maar misschien kun je bij jou in de buurt ook zoiets vinden veel Succes in ieder geval

Dankjewel voor ken reactie, scheelt niet erg met wat je normaal betaald voor een cursus, ik ga eens kijken :) dankje

Ik heb een cursus van drie avonden gedaan, waarvan 1 met partner. Waren met zijn drieën en toevallig alledrie tegelijk uitgerekend. Viel me alles mee, was ook bang voor een ‘groep’, maar dit was prima te doen. Vond het idee om er toch even over na te denken (en wat leuke ontspannings- en ademhalingsoefeningen te doen) en een avond met partner wel heel prettig! 

Ik ben ook heel  groepjes mens. Mijn partner en ik gaan 9 juni een dag cursus doen. Hebben dan van 12:30 17:30 met 4 andere een dag cursus. Dat red ik nog wel haha.

Wij gaan ook een dag cursus doen, dit is een dag samen met je partner. Kost 100 euro! Ik heb al ademhalingsoefeningen geleerd tijdens zwangerschap yoga!
100 euro voor de individueel cursus is echt niet duur!ik heb daar ook naar gekeken maar de goedkoopste waren rond de 200 euro! 
Bij mijn verzekering wordt 75 euro vergoed! 

Ik heb een cursus van meerdere lessen gedaan werd ook veel uitgelegd enzo. Maar ik heb er niet veel aan gehad behalve onbeperkt koekjes eten en dat het gezellig was

Terug
Bovenaan