Hoi hoi
Hierbij mijn bevallingsverhaal
9 juli 2018 een bloedhete dag net zoals de andere dagen was ik 40 weken zwanger en ben ik op mijn verzoek gestript. Helaas geen reactie en voor een week later weer een afspraak.
Vrijdag 13 juli, ik was chagrijnig wilde graag de stad in even weg. Samen met mijn moeder waggelend door de stad gelopen en een kaarsje gebrand. Ik heb heel de tijd geroepen dat het vrijdag de 13e werd ha ha savonds lekker een bbq gehad en daarna thuis in bad gaan liggen.
Vrijdag 13 juli 2300 ik kom uit bad en opeens denk ik huh ik had mij toch afgedroogd.. en ja hoor mijn vliezen zijn gebroken. Man lief geroepen maar die was nog even druk bezig wahua.. ik heb mezelf in bed gehezen om lekker nog even te slapen..
2340 ik heb rugpijn en ook echt rugpijn. Ik bel mijn moeder dat het begonnen is. Ze vraagt of ik het kan laten weten als ik naar t geboortecentrum ga.
0000 rug weeën ik bel de verloskundige de weeën komen vlug op elkaar
0030 4 centimeter ontsluiting, inmiddels een rug weeën storm. Wij maken ons gereed om naar t geboortecentrum te gaan.
1.00 Omdat ik helse rugweeen heb ga ik bij de verloskundige in de auto zij loods mij er door heen.
1.50 ik wil een ruggenprik, maar dat kan niet meer al 8 centimeter ontsluiting nu toch maar terug naar het plan om in bad te bevallen.
Heerlijk relax in bad zijn de rug weeën te doen.
3.53 na 30 minuten persen word onze mooie dochter geboren. Mijn wens een badbevalling mee maken is gelukt.
Naar mijn inzien heb ik een perfecte eerste bevalling gehad. Een snelle, zonder schade bad bevalling, nu hopen dat ik over 6 maanden nog een x zon mooie bevalling mee mag maken