bevallingsverhalen

Misschien een idee om duidelijk in je onderwerp aan te geven dat het gaat om het verhaal van de bevalling :)
Als iemand het dan niet wil lezen, is er makkelijk langs te scrollen :).
Ik ben zelf eigenlijk best een angsthaas als het op de bevalling aankomt (zal de onwetendheid wel zijn)
Grote kans dat ik dan zelf dat stukje zou overslaan. bloos bloos

MAAR ik ben wel van mening dat iedereen die het verhaal graag wil delen, dat wel gewoon moet kunnen doen. Het is zo'n lekker open en gezellige club, dat moeten we vooral zo houden vind ik :)

Liefs

Denk inderdaad dat iedereen dat voor zich moet weten. Ik vind het eigenlijk wel fijn om de verhalen te lezen, en ook de minder leuke verhalen. Zo weet ik juist dat het allemaal niet gemakkelijk en vanzelf gaat.

Ik lees ook bij de andere maanden, en dan vooral de bevallingsverhalen. Weet totaal niet wat me te wachten staat en zo krijg ik er toch alvast het een en ander van mee.

Mij maakt t niet uit, ik kan veel hebben en vind dit wel dé plek om je ei (je bevallingsverhaal in dit geval;)) kwijt te kunnen. En als iemand niet zit te wachten op een bevallingsverhaal, dan kan zij er alsnog voor kiezen om het niet te lezen.

Ja, kom maar op hoor met de werkelijkheid! Volgens mij kennen we ze allemaal wel vanuit de blaadjes. Zet anders in de titel dat het om bevallingsverhaal gaat wat (enigszins) heftig over kan komen. Als het een standaard bevalling was (niet uitermate prettig maar met een bijzonder prettige afloop) kunnen mensen ervoor kiezen om dat verhaal wél aan te klikken.

heb er geen probleem mee! vind het juist leuk om al die verhalen te lezen (nou ja leuk...je snapt me wel hihi) idd goed idee om in de titel aan te geven als het een heftig verhaal is
xxxx

Ikzelf heb er geen moeite mee om bevallingsverhalen te lezen. Dit wodt mijn derde bevalling dus kan ook wel wat hebben. En idd iedere bevalling verloopt anders dus daar kun je geen pijl op trekken..

Nog een paar weekjes en dan kunnen we ervaringen uitdelen... Kom maar op met die verhalen..

liefs

Terug
Bovenaan