Bevruchting

Hoi allemaal,

Ik moet zeggen dat een termijn echo ook nog met zeker 5 dagen kan afwijken. Ik weet bijna zeker wanneer mijn eisprong was. Ben iedere maand regelmatig ongesteld. Mijn vriend en ik deden ook aan FAM al 2 jaar (zwangerschap zat niet in de planning) in ieder geval, we hebben ons 1 keer laten gaan 4 dagen voor eisprong. Ik dacht dat het wel kon ook al wist ik diep van binnen dat er wel een kans bestond (maar hoe groot was deze nou) 
4 dagen later ei gevoeld, met klodders cervix slijm. Dat betekende dat eisprong inderdaad die dag was maar had ook nog een dag later kunnen zijn. 
Lang verhaal kort, termijn echo gehad en hieruit bleek dat ik pas 8 dagen later na de vrijpartij bevrucht was. En dat kan gewoon niet. Misschien was mijn ei inderdaad nog 5 dagen na de vrijpartij in combi met late innesteling. 
Laat dit ook een bericht zijn voor dames die met 2 mannen sex hebben gehad en de termijn echo afwachten om zo de bevruchtingsdag te bepalen en vermoedelijke vader. Helaas gaat die regel niet altijd op! 

Terug
Bovenaan