Bewegingen baby

Hellooo

Net bij de gyn geweest en alles was top. Bloeddruk was goed, hartje deed het mooi, kindje lag mooi zoals het hoort en zoals ik al wist helemaal ingedaald. Heb gevraagd naar dat bewegen van het kindje, en dat komt inderdaad wel eens voor Meestal worden de kindjes juist veel rustiger, zoals inderdaad ook overal word geschreven, maar bij sommige dus ook duidelijk niet.
Dat de bewegingen me zoveel pijn doen komt omdat de kleine het erg krap heeft daarbinnen, overal waar je voelt voel je wel iets van het kindje, dus de kans dat het kindje eerder komt dan gepland zit er steds meer in. Nou, ik vind het wel goed! Iedereen nog heel veel succes met je drukke baby!!!

Liefs

Hi Antoinette,

Fijn dat alles goed is en er bevestigd is dat veel bewegen ook dus kan en mag. Wist niet dat als je overal waar je voelt kindje voelt dat deze dan wrs eerder komt.
bij mij is dat nml. net zo, maar voorals nog zit ze met 38,5 week nog lekker binnen. het is ook veels te koud om nu al ter wereld te komen ;-))

maar ben benieuwd of de drukke kleinen zich eerder gaan aandienen.

nou ik moest er sowieso al rekening mee houden dat de baby eerder komt omdat ik waarschijnlijk ook 2 weken verder ben.. alleen officieel veranderen ze de uitgerekende datum niet, maar moet er niet raar van kijken als het eerder komt..
maare, als ik een babytje was in mn moeders buik kwam ik er ook nog niet uit met dit weer inderdaad haha.. ik zou blijven zitten tot het buiten net zo warm was als binnen (maar voo onszelf is dat ook wel weer heel erg zielig!!!) haha..

liefz

Terug
Bovenaan