Bezig met zwanger worden. 10 dagen overtijd.

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi allemaal, </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik ben nieuw hier.</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb ook een kinderwens. In mei ben ik gestopt met de pil. Als snel had ik mijn  onttrekking‘s bloeding. 24 juni had ik mijn eerst  menstruatie die duren tot 30 juni. Maar nu al 10 dagen overtijd. De testen die heb gedaan zijn negatie. </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Is er misschien iemand die mij  advies kan geven, Over wat ik moet doen. Of iemand die dit ook heeft meegemaakt? </span></p>

Hoi Finne, 
Het kan zijn dat je cyclus nog niet regelmatig. Dan kan het zijn dat je later als de vorige keer toch  ongesteld word. Hopelijk ben je natuurlijk gewoon zwanger ben 

Hoi Finne, 
Het kan zijn dat je cyclus nog niet regelmatig. Dan kan het zijn dat je later als de vorige keer toch  ongesteld word. Hopelijk ben je natuurlijk gewoon zwanger ben 

Hoi Finne, 

Hoi Finne, 

Hoi Finne, 

Als je nog maar zo kort gestopt ben met de pil kan het goed zijn dat je nog niet regelmatig ben,, 
Ik ben sinds vorig jaar okt gestopt kreeg pas in februari mijn eerste menstruatie  
Daarna 3 x cyclus van 36 dagen gehad en nu ondertussen op dag 59 en nog geen menstruatie. Dus juni overgeslagen. Van de week wel een positieve ovulatietest dus ga er vanuit dat ik nu in augustus wel een menstruatie krijg :) 

Hey!
Ik ben zelf in maart gestopt met de pil, mijn onttrekkingsbloeding gehad en daarna een cyclus van 30 dagen. Maar na die 1e "echte" menstruatie zijn de menstruaties uitgebleven. Nu 3 menstruaties overgeslagen. Een lichaam heeft soms tijd nodig om opnieuw de menstruatie op gang te laten komen. Bij de een lukt dat meteen en de ander wacht een jaar op een menstruatie. 
In jouw geval zou ik het gewoon nog even rustig afwachten. Als je het echt niet vertrouwd kun je altijd naar de huisarts gaan voor een bloedonderzoek. En misschien af en toe tussendoor een testje doen.
Liefs abby 

Terug
Bovenaan