Bezig met zwanger worden. 10 dagen overtijd.

Ik ben wel eens 20 tot 40 dagen overtijd geweest, helaas doet je lichaam gekke dingen. Ik zou het nog een week aankijken en dan eventueel nog een testje doen.

Ik had  toen ik net gestopt  was met de pil ook erg ongelijke cyclussen.  Dus eigenlijk  kun je nog niet echt  overtijd  zijn omdat je er nog geen pijl op kan trekken wat nu je cyclus. 
Enige tip die ik je kan meegeven is geduld. En wachten tot je goed ontpilt bent. En wie weet is het tussendoor  indd wel raak ? maar je lichaam heeft daar vaak wel even de tijd voor nodig.

Succes ?

Je kan nog niet echt overtijd zijn omdat je nog niet kan weten hoelang je cyclus is (van wat ik uit je verhaal begrijp). Wacht het rustig af, de meeste stellen doen er langer over om zwanger te worden dan 3 maanden...

Ik heb er ook geen haast mee. Ik was alleen benieuwd van hoe of wat. 
Maar ik dacht altijd dat als je je eerste menstruatie had gehad (dus ook je eerste eiersprong), je weer vruchtbaar bent. 
Omdat je tijden de pil geen eiersprong krijgt.
Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar ik wil weten hoe het in elkaar steekt.
ps: bedankt voor alle info die ik al van julie heb gehad.:)

Op het moment dat je gestopt bent met de pil ben je inderdaad weer vruchtbaar maar ieder lichaam reageert anders waardoor je je cyclus nog niet kent, bij sommige vrouwe  duurt het een half jaar/ jaar voordat ze ongesteld worden. 
Heb je ovulatietesten uitgevoerd dat je weet dat je een eisprong hebt gehad?

Mijn lichaam deed er 8 maanden over om weer een normale cyclus op te bouwen
Vorig jaar januari gestopt
 De eerste 3 maanden was ik netjes op tijd, daarna soms 1 of 2 daagjds later, tot 7 maanden, toen bleef het uit. Ondanks dat wij het veilg deden ( ik ben niet gestopt omdat wij direct een kinderwens hadden) toch getest, maar negatief. Na 8 dagen alsnog een menstruatie.. sindsdien bleef ik precies op tijd. 
Dit jaar wilden wij graag aan onze kinderwens starten, wij dachten hrt duurt wel even voor het lukt, en in klusmaand 1 stond ik al met een positieve test in handen. 
Het is inderdaad goed om eerst even te ontpillen en een beetjr idee van je cyclus te hebben, dat scheelt elke maand een hoop onzekerheid! Succes

Hi,
zoals je al bij andere kan lezen, kan het zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is. 
Zelf heb ik jaren aan de pil gezeten en heb ik deze te lang doorgeslikt. Ik ben 4 jaar geleden gestopt en ben pas 4 maanden geleden regelmatig ongesteld geworden.
Uit ervaring, de pil is gewoon troep en gebruik het gewoon liever niet.. ?

Terug
Bovenaan