Bezig met zwanger worden!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben van de week besloten om een kindje te maken.
Vind het echt zo spannend ben gewoon helemaal blij al is het nog niet zover maar ja de gedachte eraan al.

Ben net twee dagen terug gestopt met de pil, weet iemand of ik daarna meteen al zwanger kan worden of dat het eerst uit mijn lichaam moet ofzo

Groetjes

Emma

Hallo Emma,

Gefeliciteerd me de stap om zwanger te worden, spannend he! Het duurt ongeveer 3 maanden dat alles uit je lijf is en je cyclus weer normaal is. Maar het kan ook dat je meteen zwanger raakt.
Ik ben een half jaar van te voren gestopt omdat ik graag eerst alles uit mijn lijf wilde. Maar dit was vooral mijn gevoel. Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig en het is elke keer spannend. Maar wat ik heb gemerkt is dat het heel belangrijk is je niet gek te laten worden van alles wat je om je heen hoort.

Succes!

Groetjes

Hey Knofje
Dankje wel         Oke dus maar gewoon rustig afwachten.     Nee dat zal wel iedereen zegt toch wat anders he! nou ben benieuwd hoe het gaat.

Bedankt jij ook Succes!!!

Groetjes

Hallo Emma,

Leuk hoor!
Ja het is mogelijk om meteen zwanger te worden na het stoppen met de pil. Bij twee kennissen van me is dat gelukt. Dit is volgens mij wel erg snel hoor.
Ik ben zelf eind augustus gestopt met de pil, mijn cyclus is meteen goed opgang9 25-26dagen), ben nu twee keer ongesteld geweest. Helaas want het kan mij niet snel genoeg gebeuren! Zijn nu in de derde ronde bezig.
Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Hallo emma
Mijn vriendin had het wel
was gestopt met de pil ,
Toen zat ze maar te wachten tot de volgende ongi maar die is er nooit gekomen , ze was erg verbaast dat ze wel zwanger was wel erg blij
gr Quinsjen

Hoi Emma,
ik ben zelf in augustus 2005 gestopt met de pil en eind januari 2006 besloten we samen om er voor te gaan. De maanden daarna heb ik zo'n beetje elke maand wel een test (veel te vroeg) gedaan en raakte daar heel gefrustreerd van. Uiteindelijk besloten om het maar op zijn beloop te laten en te zien wanneer mijn lichaam er klaar voor was. Daardoor 3 maanden niet getest (was ook heel erg onregelmatig ongesteld, er kon net zo makkelijk 6 weken als 2 weken tussen zitten) waardoor ik er in juli achter kwam dat ik al 10 weken zwanger was - is al met al dus best snel gegaan - alleen vond ik dat voordatik daadwerkelijk zwanger was nog niet zo. Veel succes en groetjes,
Pauline

Hoi Emma,

Spannend zeg! Kan me jouw gevoel goed voorstellen. Wij gaan over ongeveer een maand 'beginnen' en ik heb ook nu al de kriebels..............

Heel veel succes met zwanger worden!!

Lfs Joet

Hoi

Het is ook erg spannend, Wij hebben vorige week besloten om voor een kindje te gaan. Ik vind het maar een spannende tijd! 16 oktober moet ik weer voor het eerst ongesteld worden vanaf het moment dat we  oficieel  bezig zijn. Ik ben al in juni gestopt met de pil en we wilde wachten tot mijn lichaam weer  regelmatig was. Dit is nu zo, als het goed is om de 25 dagen.  Ik vind het de eerste keer best spannend om weer  ongesteld te worden, ik hoop het natuurlijk dat ik het niet wordt, maar het is de eerste ronde , dus  het zou mogelijk kunnen zijn, maar  ga er maar niet van uit  .  

Succes met zwanger worden  

Terug
Bovenaan