Bezig met zwanger worden!!!!

Hoi
Ik ben drie keer de derde maand zwanger geraakt..
Het kan dus wel vlot gaan hoor.
Ook de eerste keer na 8 jaar aan de pil te zijn geweest.
Heb nu twee kids , een meisje van 7 en een jongen van 3,5.
Miskraam gehad, en nu weer op naar een nieuwe poging...wie weet weer ronde drie??
zou wel apart zijn..we zullen zien..
Groet R

Hallo Emma,

Welkom. En leuk dat jullie er voor gaan. Het is zeker spannend!!!
Heb meerdere vriendinnen die meteen na het stoppen met de pil zwanger raakte.
Bij mij duurde het de eerste keer 2 maanden, maar dat werd helaas een miskraam. daarna werd ik nog 1 keer ongesteld en was het weer raak en heb nu een gezonde dochter van 2 jaar en 4 maanden.
Wens je heel veel succes en heel veel plezier en dat allemaal goed mag gaan.

groetjes

Hallo,
Ik ben ook net gestopt met de pil en moet niet aankomende maandag, maar die maandag daarop ongi worden (als het regelmatig is dan he)
Ik vind het erg spannend. Ik ken wel iemand die na het stoppen van de pil meteen zwanger is geworden, en ik hoor het wel vaker. Ik hoop dat het bij mij en natuurlijk ook bij jou en vele anderen ook niet te lang op zich laat wachten.
Succes

Hoi,

Mij is aangeraden om eerst 2 maanden te wachten met "actief een kindje maken" na 2 maanden heb je ongeveer je eigen cyclus weer terug. Bij mijn beide zwangerschappen zijn we na deze 2 maanden ervoor gegaan en was het gelijk raak. (het beste is om om de 2 dagen te vrijen). SUCCES !!!

Hai!

Spannend hè als je die knoop hebt doorgehakt!
2 jaar geleden hadden wij dat ook.
Ik had 8 jaar de pil geslikt. (waarvan de laatste 2 jaar ik de nuvaring gebruikte)
en na de huwelijksreis hadden we ook besloten om er voor te gaan!

Had mezelf al voorgenomen dat het wel een maand of 4 zou duren voor dat mijn cyclus weer goed was en   dan had ik nog een half jaar er voor uit getrokken om zwanger te worden. Dat had ik in gedachte...

Nou de ring de deur uit... onttrekkingsbloeding... en daarna... Tatata... ZWANGER!!!
8 maanden later (ja mijn kleintje had er echt zin in!! was ik al mama!!

Quincy is inmiddels 1 1/2 en we zijn toe aan een 2e.

In de tussentijd heb ik geen pil of iets meer geslikt omdat ik toch niet zo erg gezellig reageer op al die hormonen (kwam daar dus pas na m'n zwangerschap achter... was opeens stukken gezelliger heel raar!!!!)

Dus nu op naar de 2e. Durf niet te hopen dat het weer zo snel raak zou zijn maar toch was dat het geval. Helaas is dat in de 7e week verkeerd gegaan.

Nu 6 wkn daarna weer ongi geworden en groen licht van de gyn dus we zijn er deze week weer voor gegaan!! En ik heb goede hoop!! Heb een hoop seintjes dat het wel eens raak zou kunnen zijn. En het voelt een stuk beter dan de vorige keer dus ik ga er van uit dat als het nu raak is het ook GOED is!!!

Wacht in spanning af. 19-10 is mijn NOD pas....
dus tot die tijd.. .DUIMEN!!!

Heel veel plezier met zwanger proberen te raken!
Geniet er van! het is zo iets moois om er mee bezig te zijn!!!

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan