Bezig voor 2e kindje, Deel....?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Hier zijn we weer aan het wachten... Inmiddels 14 dgn te laat... Ik zit er echt op te wachten, heb veel buikpijnen gehad & gedacht van nou daar komt het hoor, maar niks.. Bij de eerste was t in ronde 7 raak.. Dus we hebben nog ffies.. Ik wilde het gewoon ff aan jullie kwijt! Wanneer is jullie NOD of overtijd? Heel veel succes met wachten & klussen!!!
Vandaag op mijn neefje gepast & ze waren lekker aan het spelen... Mijn gedachte was; Hier kan ik best aan wennen... Hihihi! Ons geheim want fam. weten natuurlijk niet dat we bezig zijn.. ;-)

Liefs MamaSun

Hey mamasun hier nog een wachter!
Ik heb za of zon mij NOD!!!
14 dagen overtijd pff ik heb respect voor je! Niet dat je er veel aan kan doen maar toch...spannend!

Hai Joy82!

Spannend is het zeker! Wil toch nog wachten met testen.. Mocht het zo zijn ben ik toch weer iets verder dan nu.. ;-) En als ie nega is dan is het weer zonde van het geld.. ;-) Ervaring met onze eerste... hahaha, zoveel testen gedaan! DUS nu gewoon wachten.. Kijken hoelang ik het vol hou... ;-D Ik hoop voor je dat het raak is het weekend! Spannend!!

Liefs!

Ja dat is altijd prettig om iets verder te zijn!
Ik vind het ook steeds zonde van het geld daarom hebben we deze maand geen ovutesten gebruikt. Want die dingen zijn ook echt megaduur!
Vanmorgen wel een test gedaan maar negatief. Ik had een dubbelpak gekocht dus heb ik er nog 1 liggen maar als ik volgende week nog niet ongi bent haal ik hem maar eens uit de verpakking. Hoewel ik vermoed dat ik heel laat ga menstrueren omdat ik afgelopen dagen veel rekbaar slijm had wat duidt op m'n ei. Bijna onmogelijk maar ik hou daar maar wel rekening mee. En ja niet geklust dus dan word ik vroeg of laat toch ongi...

Nou spannend hoor, ik ga het wel lezen!!!!
Ik zal voor je duimen!

Haihai,

Ja idd! Ik heb ook geen ovutesten gehaald.. Ze zijn erg duur idd.. En je bent er dan zoooo ontzettend mee bezig dan doe het eigenlijk omdat je het een soort van "moet", en daarbij is er niet echt de garantie dat het dan wel lukt tijdens je ei.. :-s Wel meer kans dan normaal maar toch.. Bij de eerste wel veel mee bezig en echt steeds rond ei veel geklussen, nu hadden we allebei zoiets; we doen het veel, maar wel als we zin hebben, geen zin dan niet.. Het komt vanzelf wel, toch..
Jammer zeg, van je nega test.. :-( Idd eventjes wachten misschien next week wel posi..? Ik hoor trouwens veel meiden over hun late ei & het rekbare slijm.. Ik weet niet zo goed of dat bij iedereen wel zo is? Ja toch, ik heb ook wel eens dagen dat het anders is & ook laat in de cyclus maar of dat dan mijn ei is geen idee! Als je deze weken niet heb geklust houd het wel een beetje op.. ;-) Maar als je niet rond je ei heb geklust maakt het weer niet uit.. Het kan natuurlijk altijd!! ;-) Ik hoop op een posi test voor je volgende week!! Maar weer afwachten he! Hier is het nog rustig, we wachten af... Bij de eerste voelde ik me ook niet anders dan normaal, ja erg moe maar ook niet meteen.. Dus we zien het wel!
Heeeel lang verhaal.. :-s Ik hou je op de hoogte! Ik zal ook voor jou duimen! ;-)

Liefs!

Nee, ik ben ook een beetje in de war. Rekbaar slijm is normaal gesproken rond je ei en als het eitje niet bevrucht wordt is je afscheiding ook weer dikker om zaadcellen tegen te houden zeg maar. Maar ja, heb het nu al 3 of 4 dagen (ben even de tel kwijt..) en zo lang is het normaal gesproken ook niet. Ach ik kan er pagina's over vol schrijven maar dat heeft geen zin. Wachten is het enige wat ik kan doen. Ik ben ook nog steeds niet ongi. Dus dat is in ieder geval 1 positief punt!

We hebben deze week idd niet geklust. Ik werk al een week lang elke avond over en als ik dan thuis kom om 22:30 uur heb ik er de kracht gewoon niet meer voor. Dus als het wel mij ei is hebben we pech. Rond het tijstip waarop ik vorige maand m'n ei had hebben we wel flink geklust dus het kan wel.

Ik voelde me bij mijn eerste ook niet anders. Ik was ruim een week overtijd voor ik positief testte en toen had ik alleen de avond vantevoren een opgeblazen gevoel. That's it. Dus daar kan je ook niets aan afleiden. Nou meid we keep in touch!
Heb je al een datum in je hoofd wanneer je voor het eerst gaat testen?

Hai hai!

Spannend he!!! Ik vind het helemaal leuk, iemand die in het zelfde zit... ;-D Ik kan er ook zoveel over tikken maar dat doen we niet!!! ;-) Hihi! Wachten is idd het enige wat we kunnen doen! Ik ben benieuwd of je inmiddels al wat meer weet.. Ik denk ik dat ik pas de eerste week van oktober wil gaan testen.. Ook omdat ik voor dat ik zwanger was van de eerste die maand daarvoor na 50 dgn toch nog een menstr. kreeg.. toen inmiddels 2 testen armer... En erg teleurgesteld...

Je hebt helemaal gelijk, na overwerk & zolaat thuis! Zou ik ook geen zin hebben hoor.. En wat geeft het! Het komt dan vanzelf wel! En je moet maar net weer mazzel hebben dat het raak is he rond je ei... Vind je het gevoel ook niet anders als toen jullie voor de eerste gingen? Het is wel net zo leuk & echt wel veel zin in, maar kan er nu veel beter relaxed over denken van het komt vanzelf wel... Ik testte bij de eerste 3 dgn ovetijd nega & toen toch een week later heeeel licht posi... Dus eigenlijk wil ik zo lang mogelijk wachten.. Des te korter moeten we wachten met vertellen! haha! Misschien wacht ik nog wel langer.. In ieder geval in oktober!! En jij, mocht het uitblijven??????

Ik heb gelijk een heel verhaal voor je! ;-D FIjne avond!
We keep in touch!!!

Nou helaas nog niet veel nieuws hier...gisteren toch weer een test gedaan, kon mezelf niet beheersen, maar echt dik negatief. Ik heb me scheel gestaard op misschien een heel klein licht streepje maar noppes. Maar ook nog steeds niet ongesteld geworden. Vandaag dag 31. Sinds de spiraal eruit is heb ik 1 x een cyclus gehad van 31 dagen. Anders altijd 28 of 29 dagen.

Dat gekke slijm heb ik trouwens tot gisteren gehad. Vandaag niets. Heb wel al een paar dagen af en toe een stekend gevoel in m'n buik maar ik vermoed dat het mijn darmen zijn. Mijn buik is ook wat opgeblazen. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongi ben (duimduim!) we dan een test gaan doen. Dan ben ik een week overtijd.

Hoewel ik misschien niet zo overkom is mijn gevoel nu ook anders. Ik ben wat gerustgestelder omdat ik weet dat we het kunnen en ik me besef dat een tweede zwangerschap waarschijnlijk mijn laatste zal zijn dus aan de ene kant wil ik het zo lang mogelijk uitstellen. Gek he?? Ik zou het alleen jammer vinden als er een groot leeftijdsverschil tussen mijn zoon en de tweede zou zitten maar ook dat gevoel overheerst niet.

Ik werd net trouwens gebeld door een vriendinnetje die vertelde dat ze zwanger is van de tweede! Helemaal leuk! Gelukkig ben ik wel blij voor andere, zou het erg vinden als ik niet meer blij kan zijn voor de mensen om me heen! Nou weer een heel verhaal terwijl ik mezelf voorgenomen had om het kort te houden haha!

Fijne avond en ik lees je wel weer!

Groetjes Joy

Terug
Bovenaan