Bezig voor 2e kindje, Deel....?

Hahaha, leuk lange verhaaltjes! ;-)
Toch nog getest... Grappig het onbeheerste gevoel... :-D Herkenbaar...! Jammer dat het nega was... :-( Misschien te weinig hormoon? Of misschien komt het er toch aan.. Klote he dat wachten... :-S Wel nog lang aangehouden dat slijm, kan bijna niet je ei zijn toch? Moeilijk op zoiets te peilen..

Ik weet precies wat je bedoeld over je je gevoel, ik denk soms ook, oh loop ik niet te hard van stapel.. Snap je? Ik heb ook wel een beetje van, mocht het niet lukken zou ik het echt supersupersuper jammer vinden, maar we hebben dan al een gezond & gelukkig ventje rond huppelen! En daar mogen we al heeeeeeeeeeeel blij mee zijn natuurlijk!
Wij wilde het eigenlijk bij eentje houden, dus ik had al zo intens genoten van de zwangerschap! Maar we zijn zo gek op onze zoon & hij is zo gezellig en aanwezig, en hij vind zijn neefje errrg leuk, dat we zoiets hadden van waarom niet? We kunnen het, het is leuk & kids zijn echt een verrijking van je leven, vind ik althans.. ;-) Je geniet veeeeel meer van het leven en je waardeerd de kleine dingen meer dan voorheen!
En heeeeel heeeel misschien willen we er nog wel eentje, zelfs dat is ter sprake gekomen.. Hihihi! Gek he...
Ik wil ook niet een al te groot leeftijdsverschil, maar ja wat je zegt. het gevoel overheerst niet.. Lukt het snel dan is dat heel mooi natuurlijk! Maar ik wil toch geen 5 jr er tussen ofzo.. Snappie? Gelukkig ben ik dat ook hoor, blij voor andere! Veel die ken beginnen nu aan nr 1.. Dan krijg ik er nog meer zin in! Omdat je weet wat er allemaal komen gaat, helemaal leuk!

Ik ga stoppen want heb echt een mega verhaal! Haha! Ik zal sowieso voor je duimen! Zou leuk zijn toch, vind je niet?? Wanneer wordt jullie zoontje 3 jaar? Ik ga nog ff volhouden om niet te testen, vrijdag zit ik op 50 dgn... En duimen dat het voor ons ook raak is...! Ik doe wel af en toe lekker dagdromen hoor... ;-) Maar dat doet iedereen denk ik wel?

Fijne avond!!
Liefs Sun

Hier nog steeds hetzelfde..wachten duurt lang!!! Heb nog wel last van mijn darmen. Althans, ik denk dat het mijn darmen zijn. Opgeblazen buik en af en toe steekjes. Tis ook een beetje gevoelig. Ga gelijk denken dat het met de eisprong niet is goedgegaan ofzo, ook natuurlijk icm dat slijm maar we houden het gewoon op mijn darmen voor ik mezelf gek maak!!
Nee, ik denk idd niet dat het mijn eisprong is geweest. Heb het nl 5 dagen gehad!! Het zou het nog niet ongesteld zijn wel verklaren maar we gaan van het positieve uit!!!
Ja, dir kinderen lijkt mij ook geweldig maar ik zou niet weten hoe we dat financieel moeten redden. Ik werk momenteel nog 4 dagen maar met een tweede zou ik teruggaan naar 3 dagen. En ja, dat merk je ook op je salaris! En ik wil wel leuke dingen blijven doen, 2 keer per jaar op vakantie, we hebben beide een eigen auto enz. Maar ik denk dat als ik heel rijk zou zijn geweest ik echt een groot gezin zou hebben met misschien wel 4 kinderen! Lijkt me helemaal fantastisch!

Onze zoon wordt 25 oktober 2. Een jaartje jonger dus! Moet nog even bij de Hema kijken voor leuke uitnodigingskaarten. Vorig jaar hadden we een foto van hem en die bij de Hema als wenskaart laten maken maar dit jaar hou ik het gewoon bij kant-en-klare uitnodigingskaarten.

Vrijdag alweer 50 dagen joh? Jeetje wat lang! Die controle die jij hebt, knap hoor! Ik snap de gedachten erachter maar ik zou daar toch wat minder beheersing in hebben haha!
En ook ik kan heerlijk dagdromen, helemaal nu dat vriendinnetje zwanger is en ik het nu ook zou zijn dan lopen we echt gelijk! Leuk met verlof want we wonen heel dicht bij elkaar!

Nou ik ga even genieten van mijn vrije dag, tenminste als mijn zoon weer wat opknapt want hij heeft gisteren tot 2 keer toe de hele boel onder gespuugd en had daar koort bij (39.6) Mama zou gisteren naar de sauna gaan maar helaas! Dat ging dus niet door! Dus nu maar even relaxen...

Fijne dag, werkse als je moet!!

Liefs

Leuk de verhaaltjes! ;-)
Vervelend joh dat je zoontje zo ziek is... :-( Daar gaat je relaxed dagje sauna... :-( Hopelijk gaat het inmiddels beter met hem...! Wachten is zoooooo vervelend... Maar goed het is idd niet anders! Ik had toen ik "net" overtijd was ook veel last van mijn darmen & opgeblazen buik.. Zo raar vind ik dat! Mijn buik is ook ietsjes opgeblazen dan normaal.. Maar ja als ik het moet worden is dat niet heel raar!! Ik heb ook het slijm lang gehad, vaag hoor! Hihi, maak jezelf niet gek!! Wie weet!!! ;-)
Groot gezin lijkt me idd ook leuk, idd wat je zegt als ik heel rijk zou zijn geweest zeker 4 kids, leuk toch! Je kan ze alles geven & je kan als je het goed hebt gedaan lekker thuis blijfmoeder zijn! Maar zonder het rijk zijn, is dat financieel toch bijna niet haalbaar lijkt me? Ja mist je een echte carriere vrouw bent denk ik? Ik werk 3 dgn & met de 2e blijf ik dat doen, wat je zegt, gewoon lekker op vakantie & leuke dingen doen! Dat moet allemaal wel gewoon kunnen! ;-)

Leuk bijna 2 jaar! Ik had vorige jaar Cars kaartjes & dit jaar Sesamstraat omdat hij dat zooo leuk vond! Maar wel Cars versiering, want Semsamstr kon ik nergens in de winkel vinden, ja op int met 5 euro verzendkosten... Dat vond ik niet nou weer niet nodig! Hij houd van versiering dus het maakt niet uit wat er hangt!! :-D Hij was er helemaal weg van! Heb je er zin in??

I know!!!! Maar we wachten nog af... Ik had wel het idee dat ik het vandaag zou worden omdat ik last van mijn buik had, maar ja dat had ik toen ik een week overtijd was ook & later ook.. Dus ja... wat nu? Ik hou vol! Hahaha! Ik ben benieuwd of ik het tot de 10e vol hou... :-D Ben wel erg nieuwsgierig, hou wel rekening met eten enzo.. Een vriendin van mij is tegelijkertijd met mij gestopt pure toeval dus ik zou het ook heeel leuk vinden als we samen lopen! Kan je lekker alles delen, had het bij onze eerste ook dan met een andere vriedin!

Meid ik denk aan je zaterdag.. ;-) Hoop op een posi test voor je! Als het zo zou zijn, wanneer zou het dan vertellen? Wij pas na de echo, bij onze eerste was ik veeel korter dan ik dacht, er was nog geen vrucht te zien wel een zakje.. Dus dat viel ff verkeerd, toen hadden we het al verteld... Dus nu wachten & dan met Halloween vertellen, gezellig altijd zo'n moment!

Fijn weekend vast!! Denk dat je wel al vrij bent...!

Liefs!!

Hai meis,

Ik zie dat je mijn andere verhaaltje nog niet heb gelezen... Logisch ook! ;-) Ik wilde ff zeggen dat ik vanmorgen (dag 50) toch mijn menstruatie heb gekregen... :-S Had het wel verwacht... Maar toch stiekem gehoopt dat het niet zo zou zijn.. En ook omdat ik zo'n honger had de laatste weken, had ik bij de eerste ook.. Maar helaas.. Nu weet ik natuurlijk niet of het wel zo zou zijn geweest... Vind het wel jammer maar ik denk dat ik het toch gewoon wist, want vorige maand vond ik het erger dan nu... Balen he? Ik ga voor je duimen meis, succes morgen als je hem gaat doen!!!! ;-) Voor ons nieuwe ronde nieuwe kansen... Bij de eerste was het in ronde 7 raak, dus dan moeten we nog ff..!

Fijne dag!
Liefs!!

Hai meis!

Wat lees ik nou?! Gatver, toch nog na 50 dagen! Wat heeft je lichaam je voor de gek gehouden zeg..ik vind het echt jammer, had gewoon verwacht dat we samen naar het zwanger zijn forum zouden gaan!! Ik lees dat je gisteren een bericht hebt geplaatst maar die moet ik inderdaad nog even lezen, was op de verjaardag van mijn zwanger gisteren dus loopt een beetje achter..

Inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar dan wel met wat minder lange cyclussen zeg..pff er wordt echt veel geduld van je verwacht zeg!!!

Hier nog steeds hetzelfde als eerder. Ik heb vanmiddag om 15 uur een afspraak met de ha omdat ik toch sinds ik overtijd ben last heb van mijn darmen. Erg opgeblazen en steken hier en daar. We hebben gisterenmiddag toch voor de zekerheid een test gedaan omdat ik toch de ha moet vertellen dat ik overtijd ben en ik wilde dan wel weten of ik zwanger was of niet. Nou wat denk je?? Harstikke negatief gistermiddag!!!! Het kan kloppen, met mijn zoon testte ik ook pas heel laat posi vanwege mijn late eisprong. Morgen maar weer proberen. Het goede nieuws is dat ik niet ongesteld ben dus dat is alvast 1-0 voor de zwangerkant haha!

Dus wie weet blijf ik gewoon nog hangen hier en word ik ook gewoon ongi! Je ziet het aan jou, een lichaam kan je zo voor de gek houden en wij onszelf natuurlijk ook!!

Ik ga je andere bericht even lezen en daar in een nieuw bericht in reageren want ons kennende zal het wel geen kort verhaal zijn haha!

Kop op meisje en vol goede moed op naar de volgende ronde!!!

Liefs

Haha moet je zien hoe ik in de ban ben van het zwanger raken!! In het bericht hierboven staat "zwanger" ipv "zwager" hahaha!!

Ja mij zoontje is gelukkig weer beter.Wat een zielig hoopje ellende zijn ze als ze ziek zijn zeg! Woensdag gelukkig alles binnen gehouden en gisteren nog maar een dagje thuis gehouden. Vriendlief nam de ochtend vrij en ik de middag. Hij eet nog niet alles maar hij is koortsvrij gelukkig.

Ik heb super veel zin in zijn verjaardag alleen niet in de chaos eromheen..vorig jaar hadden we echt iedereen uitgenodigd en dat was niet echt leuk..zo druk, hij was ook helemaal van slag. Dus dit jaar heb ik 's ochtends de vrienden met kinderen uitgenodigd en 's middags de rest. Zo kan hij 's ochtends ook nog even met zijn vriendjes spelen. Ik twijfel nog of ik weer een taart met zijn naam erop zal halen. Ook de uitnodigingen zijn nog niet de deur uit. Voor zijn eerste verjaardag had ik zijn foto als wenskaart bij de Hema laten maken. Dit jaar wilde ik gewone kaarten sturen maar iedereen om me heen zegt dat het zooooooo leuk was vorig jaar! Dus nu twijfel ik weer...ik moet wel snel beslissen want vandaag over precies een maand is het al zover! De kleine man 2, pff wat gaat de tijd hard!!

Bij de eerste hebben we het gelijk verteld, leuk nieuws kan ik echt niet voor me houden! Maar heel gek, ik ben nu wel meer bezig met of het allemaal wel goed zou gaan of het wel gezond is. Met de eerste had ik dat helemaal niet, toen ben ik 9 maanden alleen maar wezen shoppen haha!
Ik denk dat we het de directe familie en close vrienden wel vertellen en de rest pas als we het hartje hebben gehoord. Dan nog heb je geen zekerheid maar dan ben je over het algemeen toch een week of 12. Spannend!!!

Ik ben benieuwd vanmiddag bij de dokter of ze ook een test gaat doen. Misschien als ik zeg dat ik nog geen test heb gedaan wel? Maar stel dat het nou positief is dan weet de dokter eerder dat ik zwanger ben dan mijn eigen vriend ;-) Bij mijn eerste heb ikvrijdagmiddag getest bij de dokter, harstikken negatief en zaterdagochtend om 7:30 uur positief!! Dus het maakt ook niet uit wat ze doet, ik denk toch pas dat als ik zwanger ben ik misschien op z'n vroegst het weekend en anders volgende week positief test. Ach we zien het wel!

Jij al een beetje van de schrik bekomen? Gelukkig ben je nu minder teleurgesteld, je houdt er toch rekening mee he?! Soort van bescherming van onszelf.

Nou meis ik ga even lunchen en dan weer aan het werk. Wel verleidend hoor, telkens even inloggen haha!

Fijne dag, de zon schijnt en ik hoop dat je van de eerste teleurstelling bekomen bent!

Liefs Joy

Gelijk maar even een update van de dokter!
Hij heeft even wat testjes gedaan, waaronder een zwangerschapstest, maar alles negatief. Gelukkig dus geen ontsteking in mijn lijf. Hij heeft mijn buik onderzocht en ik heb een beetje een spastische darm. Kan vele oorzaken hebben. Eerst dacht hij nog dat er misschien een eitjes is blijven hangen met de eisprong en het eitje is gaan groeien en groeien en uiteindelijk barst. Dan heb je bloed in je buik. Maar na het voelen sloot hij dat uit, het schijnt dat je dan erg veel pijn hebt met springen en als je er op drukt en snel loslaat schijn je ook veel pijn te hebben. Maar gelukkig niets van dat. Dus mijn darmen zijn gewoon wat van slag. Dat vermoeden had ik al maar is nu bevestigd door de dokter. Dat de zwangerschapstest negatief was verbaasde me niet. Ik ga nu toch sterk vermoeden dat het pas laat weer zichtbaar is dat ik zwanger ben. Net als de vorige keer. Maar er wordt dus weer wat geduld van me gevraagd!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan