Bezig voor de 2e die maar niet wil komen??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Wij zijn inmiddels in ronde 10 beland voor onze 2e uk. Onze eerste heeft 8 rondes op zich laten wachten maar toen we eenmaal de ovutesten hadden ontdekt was ik daar ook gelijk zwanger mee. Ik had echt verwacht dat het nu veeeeel sneller zou gaan maar helaas...komt het omdat ik er nu veel bewuster mee bezig ben, of door de drukte van onze eerste dat je over het algemeen toch wat gestester bent? Ik heb geen idee. Mensen om me heen zeggen "je weet toch dat je het kan" maar dat is natuurlijk geen garantie!! In april zijn we een jaar bezig en ik zie er zoooo tegenop om dan naar de ha te stappen....herkenbaar??

Liefs Joy

he meis, wij zijn ook bezig voor een 2de alleen zijn wij pas ronde 4 bezig waarvan 2 miskramen, ik kan best voorstellen dat je nu zit te twijfelen en beetje onzeker bent , is helemaal niet erg, kan wezen dat je teveel mee bezig ben en dat je geen ei sprong krijg( heb je trouwens wel menstruaties gehad?) laat het even rusten, een 2de garandeer je niet dat het sneller gaat, sommige doen er soms veel langer over dan bij de eerste of lukt het helemaal niet, je kan altijd naar je huisarts toe gaan en er met hem/haar over hebben en zo wie zo je niet laten afschepen.

veel s6 ermee

groetjes mama van sharon

Hoi Joy,

Het lijkt wel of je het over mij hebt. Ik ben inmiddelsin ronde 11 beland voor een tweede kindje. Van ons eerste kindje was ik zwanger in ronde 2. Ik vind het dan ook erg lang duren! Omdat ik tijdens de eisprong veel last van mijn buik hebt heb ik twee weken geleden de stap naar de ha gezet. Hij was heel vriendelijk en heeft me doorgestuurd naar de gyn. Inmiddels ook al bij de gyn geweest (ook heel vriendelijk) en die kon niets vreemds zien op de inwendige echo, behalve dat mijn eierstok misschien te dicht bij de baarmoeder ligt waardoor verklevingen kunnen ontstaan.
Volgende week donderdag krijg ik een kijkoperatie. Het gaat allemaal in een sneltreinvaart, maar dat vind ik niet erg. Heb ik het allemaal achter de rug en weet ik straks of en wat er aan de hand is.
Ategen de kijkoperatie zie ik nog wel een beetje tegenop, je bent toch een paar dagen uit de running en met een kindje erbij is het wat lastiger. Vooral ook omdat we dit nog niet tegen de familie vertellen.

Dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn!!

Liefs Karin

Hier nog een hoor!
We zijn nu een half jaar bezig voor een 2e en vind het erg laaaaaang duren! Bij mijn zoontje duurde het maar 3 maanden. Wel moet ik zeggen dat ik een onrgelmatige ongi heb waardoor het lastig plannen heb zeg maar. Bij mijn zoontje had ik daar volgens mij niet zo last van. Ook krijg je nu veel vragen over wanneer de 2e komt en dat vind ik soms best wel lastig want ik wil het zo graag!!! Mijn zoontje wordt in dec. 4 jaar en hoop eigenlijk niet dat de evt baby ook in die periode geboren wordt :-(
Maar we klussen vrolijk om de dag dus het zou een keer raak moeten zijn toch?

groetjes Mirjam

Hey meiden,
ik was bij het eerste kindje door een keer onveilig vrijen zwanger geworden(was dan ook niet gepland)maar erg welkom.nu ben 6 w+3d zwanger van 2de kindje,en dat duurde maar liefs 11 rondes!!dus je zie maar is toch telkens weer anders.hopelijk zijn jullie snel zwanger.
liefs jootje

Hoi,
ik ben Fleur.
Inmiddels in ronde 12 voor ons 2e kindje.
Van de eerste was ik al de 2e ronde zwanger.Dit keer duurt het helaas langer.We zijn nu wel bezig met ovulatietesten. Had vorige week woensdag/donderdag eisprong.Moet dus nog heel even wachten tot dat ik weer mag testen.
Ik weet nog niet of en wanneer ik naar de huisarts ga. We proberen het eerst zelf nog even.
Allemaal sterkte,
groetjes Fleur

Wij hebben vandaag eerste iui gehad, voor 2e kindje.
1e kindje in ronde 2 en nu al bijna 2 jaar bezig. Ik ben ook meteen toen we 1 jaar bezig waren naar huisarts gegaan, en heb er geen moment spijt van gehad. Ik zeg niet dat het gemakkelijk was het laatste jaar, maarvond het toch fijner dat er werd gekeken naar wat er eventueel "mis" kon zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop dat je snel zwanger wordt want ik begrijp je maar al te goed en met mij nog vele andere, helaas wel.

Succes.

Gr WEndy

Wendy,

Hebben ze bij jou ook iets geconstateerd? Waarom je maar niet zwanger wordt van de tweede?

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan